نخستین اپراتور خصوصی پست کشور رونمایی شد

به گزارش مجله بابلسر، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات از نخستین اپراتور خصوصی پست کشور رونمایی شد.

نخستین اپراتور خصوصی پست کشور رونمایی شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، صبح امروز از نخستین اپراتور خصوصی پست کشور در اتاق بازرگانی ایران رونمایی شد.

در این مراسم، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست نیز حضور داشتند.

در این مراسم درخشان، استراتژیست و مشاور هلدینگ درباره ایده این اپراتور شرح داد: برای آنکه بتوانیم الزامات را به خوبی مشخص کنیم به آنالیز مقوله های مختلف مالی و کسب و کارها پرداختیم.

وی اضافه نمود: سه الزام برای معماری کسب و کار جدید انتخاب کردیم که توانمندی در پایبندی به تعهدات به سازمان تنظیم مقررات از جمله این ویژگی ها است.

درخشان توضیح داد: در گام دوم به طراحی و تحلیل محیط و آنالیز چالش ها پرداختیم که هم جنبه صنعتی و هم بازار و درک نیازهای حاکمیت را شامل شد.

وی در انتها خاطر نشان کرد: شبکه فرا پست یک شبکه ساختاریافته است و پنج نقش در آن تعریف شده که شامل نقش کسب و کارهای پستی، مصرف کنندگان، کسب و کارهای ارزش اضافه نموده و پشتیبان و نقش نهادهای حاکمیتی می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 83

به "نخستین اپراتور خصوصی پست کشور رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین اپراتور خصوصی پست کشور رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید