میزبانی حساس گیتی پسند از فولاد زرند

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور گیتی پسند صدرنشین در خانه میزبان فولاد زرند ایرانیان است، مصافی که شاگردان کشاورز برای فاصله بیشتر با رقبای خود به 3 امتیاز آن احتیاج دارند، سپاهان برای مصاف با مس سونگون به تبریز می رود.

میزبانی حساس گیتی پسند از فولاد زرند

رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور فردا (سه شنبه، 21 دی ماه) با انجام هفت ملاقات در شهرهای قم، کلاردشت، اصفهان، ساری، شهرری، تبریز و اهواز پیگیری می گردد.

در سالن پیروزی اصفهان و از ساعت 16 تیم گیتی پسند صدرنشین، میزبان فولاد زرند ایرانیان است، شاگردان محمد کشاورز هفته گذشته در مشهد با پیروزی پرگل 5 بر3 مقابل فرش آرا توانستند خود را برای ادامه لیگ آماده تر نمایند، ملاقاتی که با گلزنی حسن زاده، یوسف سنگ سفیدی و کریمی همراه بود، بازیکنان آماده گیتی پسند کوشش می نمایند تا با برتری در این بازی اختلاف یک امتیازی خود را با جدی ترین رقیب خود یعنی مس سونگون بیشتر نمایند.

مقابل فولاد زرند رده ششمی که بازی گذشته خود را با نتیجه 6بر2 مقابل کراپ الوند واگذار نموده، برای گرفتن حداقل امتیاز مقابل یکی از مدعیان به اصفهان می آید، جدالی که می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

فولادمبارکه سپاهان نیز برای مصاف با مس سونگون به تبریز می رود، سابقه حضور کادر فنی فعلی سپاهان در تیم مس می تواند حساسیت های خاص خود را داشته باشد، شاگردان باغبانباشی در هفته شانزدهم مقابل ملی حفاری به یک تساوی باارزش رسیدند و مس سونگون نیز در مشهد به برتری میلیمتری 2بر1 مقابل چیپس کامل مشهد دست یافت، مسی ها در اندیشه سپاهان هستند تا منتظر لغزش گیتی پسند صدرنشین برای گرفتن صدر جدول شوند، ملاقاتی که برای هر دو تیم بسیار مهم است، چرا که سپاهان نیز با برتری در این جدال مهم می تواند شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

برنامه کامل مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال :

سه شنبه، 21 دی ماه ساعت 16:00

گیتی پسند - فولاد زرند ایرانیان

سپاهان فردوس قم - کراپ الوند

زندی بتن کلاردشت - سن ایچ ساوه

شهروند ساری - چیپس کامل مشهد

راگا - فرش آرا

مس سونگون - سپاهان

حفاری اهواز - مقاومت البرز

در جدول رده بندی گیتی پسند با 40 امتیاز در صدر واقع شده است، مس سونگون با 39 در رده دوم و تیم های هم امتیازی سن ایچ ساوه و کراپ الوند با 34 در رده های سوم و چهارم قرار دارند و سپاهان نیز با 17 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1807

به "میزبانی حساس گیتی پسند از فولاد زرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی حساس گیتی پسند از فولاد زرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید