من ایرانی ام به فیلمبرداری رسید

به گزارش مجله بابلسر، مستند انیمیشن من ایرانی ام از فراوریات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی علیرضا کاویان راد، وارد مرحله فراوری و فیلمبرداری شد.

من ایرانی ام به فیلمبرداری رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، علیرضا کاویان راد درباره موضوع این فیلم که با تکنیک دیجیتال پینتینگ ساخته می گردد، گفت: من به عنوان یک ایرانی ممکن است در هر جایی زندگی کنم و هر زبان و فرهنگی داشته باشم، اما در نهایت یک ایرانی هستم. در مستند انیمیشن من ایرانی ام به این موضوع می پردازیم که ما متشکل از فرهنگ ها، قومیت ها و جغرافیاهای مختلف اما زیر یک پرچم هستیم.

وی با بیان این که استوری بُرد این فیلم آماده شده است، اظهار کرد:در این پروژه موسیقی جلوتر از تصویر حرکت می نماید، به همین دلیل ساخت آن زودتر شروع شد؛ با این شرح که بخش هایی از قطعات استادان موسیقی نواحی سراسر ایران، موسیقی این فیلم را تشکیل می دهد.

این انیماتور در ادامه، با اشاره به سابقه کاری خود مطرح نمود: بیش از دو هزار دقیقه انیمیشن برای تلویزیون فراوری نموده ام اما این آثار نسبت به من ایرانی ام داستان های متفاوتی داشته اند. سرعت و جدول فراوریشان هم بسیار متفاوت بوده است.

وی اضافه نمود: من همیشه در ساخت آثار کوتاه، تجربه گرا هستم و هیچ کدام از آثار کوتاه من شبیه دیگری نیستند. من ایرانی ام اثری به شدت تجربی است و همین تجربه کردن برای من جذابیت بسیاری دارد.

کاویان راد درباره عوامل فراوری من ایرانی ام که قرار است تا سرانجام سال آماده نمایش گردد نیز گفت: کارگردان و تهیه کننده اثر خودم هستم. حانیه اردستانی، شهره حاجی پور و فاطمه عباسی کاراکترها را طراحی نموده اند و بهروز شهامت امور مربوط به موسیقی و صدا را انجام می دهد.

این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 35

به "من ایرانی ام به فیلمبرداری رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "من ایرانی ام به فیلمبرداری رسید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من ایرانی ام به فیلمبرداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید