منصوریان: هنوز نتوانستم عیبم را برطرف کنم، به این برد احتیاج داشتیم

به گزارش مجله بابلسر، سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: به این برد احتیاج داشتیم و بردن تیمی مثل نساجی سخت است و اگر بازی در قائمشهر بود، کار برایمان سخت تر می شد.

منصوریان: هنوز نتوانستم عیبم را برطرف کنم، به این برد احتیاج داشتیم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود و می دانستیم نساجی بازی خوبی را ارائه می دهد و باتوجه به بارندگی زیاد در این زمین، دو تیم نمی توانستند کیفیت خود را نشان دهند اما از نتیجه راضی هستم. در طول هفته توانستیم نساجی را خیلی خوب آنالیز کنیم و به تمام اعضای تیمم خسته نباشید می گویم و این برد را به تمام مردم آبادان تقدیم می کنیم و ان شاءالله این برد مرهمی بر سه بازی قبلی باشد.

او در پاسخ به صحبت های کادرفنی نساجی مبنی بر این که عملکرد منصوریان در کنار زمین روی داور بازی تاثیر گذار بود، گفت: من اعتقاد دارم اگر آقای الهامی روی نیمکت بود سر و صداهای جانبی از نیمکت شان نمی شنیدیم. ما موقعیت نساجی را می دانیم که بسیار شبیه به آبادان است. وقتی پدر خانواده روی نیمکت نبود، تمام مجموعه سر و صدا می کردند و مربیان شان روی پیست تارتان اعتراض می کردند. ما اصلا نمی توانیم تاثیری روی داور داشته باشیم و کارت هایی هم که می گیرم به خاطر این است که از خط فنی عبور کردم و سر جای خودم نبود. هنوز نتوانستم این عیبم را برطرف کنم. من نمی توانم تاثیری روی داور بگذارم.

منصوریان اضافه نمود: این ایراد من است و باید این عیب را برطرف کنم. من در بازی الاهلی و نفت در سال 93 از کنترل خارج شدم و نگاه کردم دیدم در منطقه مربی گری الاهلی بودم. ما به این برد احتیاج داشتیم و بردن تیمی مثل نساجی سخت است. اگر بازی در قائمشهر بود، کار برایمان سخت تر می شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1707

به "منصوریان: هنوز نتوانستم عیبم را برطرف کنم، به این برد احتیاج داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: هنوز نتوانستم عیبم را برطرف کنم، به این برد احتیاج داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید