مردم سیستان و بلوچستان دغدغه تامین کالاهای مورد احتیاج خود را نداشته باشند

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان استان با توجه به ذخیره مناسب کالاهای اساسی و ضروری هیچگونه دغدغه ای برای تامین کالاهای مورد احتیاج خود نداشته باشند.

مردم سیستان و بلوچستان دغدغه تامین کالاهای مورد احتیاج خود را نداشته باشند

ماندانا زنگنه در نشست ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان گفت: با همت و پیگیری دستگاه های اجرایی ، برنامه ریزی دقیقی برای تامین اقلام مورد احتیاج شب عید فراهم شده است .

وی ادامه داد: با وجود بعضی مسائل و مسائل مالی در زمینه تامین کالاهای اساسی، با اقدام مناسب و به موقع و همکاری تمام بخش ها، برنامه ریزی درستی انجام گرفته و از شرایط مناسبی در ذخیره سازی کالاها برخورداریم و جای نگرانی نیست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شرایط بازار خوب است و با فراوانی کالا روبرو هستیم و طبق مقررات با همکاری اعضا، کار نظارت بر اصناف و بازار وجود دارد و برنامه ریزی برای تامین اقلام مورد احتیاج فراهم است.

زنگنه از اتخاذ تصمیمات لازم در زمینه قیمت ها، عرضه و تقاضای کالا های عمومی، احتکار و گران فروشی ناشی از شیوع بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان اطلاع داد و اضافه نمود: با توجه به احتیاج استان به مواد شوینده و مواد ضد عفونی استان تامین ونظارت این اقلام به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است تا مسائل مردم در این زمینه مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه همکاری تمام دستگاه ها و همراهی مردم همیشه موجب فراهم شدن تمام امکانات مورد احتیاج و تامین احتیاجهای همگان در شب عید شده و سال جاری این روحیه و همدلی وجود دارد، گفت:350 تن پرتقال شب عید به استان حمل شده و 300تن سیب نیز در حال انتقال است به طوری که تا انتها هفته به استان منتقل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 468

به "مردم سیستان و بلوچستان دغدغه تامین کالاهای مورد احتیاج خود را نداشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم سیستان و بلوچستان دغدغه تامین کالاهای مورد احتیاج خود را نداشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید