شارجه امارات میزبان گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور ایران در گروه دوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در کنار الشارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده بازی پلی آف بین الوحده عربستان با نیروی هوایی عراق است.

شارجه امارات میزبان گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه البیان امارات امروز در خبری اظهار داشت شانس باشگاه الشارجه برای میزبانی از این گروه در لیگ قهرمانان بالا است و به همین دلیل این باشگاه اقداماتش را برای آماده سازی و نگهداری از استادیوم خود برای این میزبانی شروع نموده است.

البیان اعلام نموده است که تیم های العین و الوحده امارات از آنجا که ابتدا باید در مرحله پلی آف بازی نمایند، در صورت صعود به مرحله گروهی، شانس زیادی برای میزبانی ندارند. الوحده در پلی آف باید با الزورا عراق بازی کند و در صورت صعود، به گروه پنجم می رود؛ جایی که پرسپولیس ایران، الریان قطر و گوا هندوستان در انتظارش خواهند بود.

این روزنامه همچنین اطلاع داد کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم هایی که میزبان بشوند، مبلغ 550 هزار دلار یاری هزینه برگزاری مسابقات می دهد.

موضوع دیگری که البیان به آن اشاره نموده است، شانس بالای تیم ملی امارات برای میزبانی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا در رقابت با کشور تایلند است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1361

به "شارجه امارات میزبان گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارجه امارات میزبان گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید