مدیرعامل سابق اپل هم فیلم استیو جابز را ستود

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران: نویسنده استیو جابز در پاسخ به اتهام سودجویی، به مدیرعامل فعلی اپل گفت: اگر شما کارخانه ای پر از بچه در چین داشته باشید که گوشی ها را به خاطر ساعتی 17 سنت مونتاژ می کنند، خیلی باید پر رو باشید که کس دیگری را سود جو خطاب کنید.

مدیرعامل سابق اپل هم فیلم استیو جابز را ستود

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، جان اسکالی مدیر عامل سابق کمپانی اپل پس از دیدن فیلم استیو جابز، جدیدترین ساخته دنی بویل از این فیلم تقدیر کرد و گفت به نظر وی اگر شخص استیو جابز هم فیلم را می دید بسیار تحت تاثیر قرار می گرفت.

اسکالی که خودش در متن تهیه این پروژه هم بوده بارها با آرون سوروکین جلسه داشت تا مسائلی در مورد رابطه اش با موسس فقید کمپانی اپل را به سمع فیلمنامه نویس این پروژه برساند. در نهایت در محصول نهایی هم جف دانیلز نقش آقای اسکالی را بازی کرده. بازیگری که با تحسین اسکالی روبرو شده است. با این وجود در میان اعضای فعلی هیئت مدیره اپل کسانی هستند که ساخته جدید کارگردان میلیونر زاغه نشین و 127 ساعت را سودجویی می دانند و از آن لذت نبرده اند. در رأس این اقراد تیم کوک مدیر عامل فعلی اپل است. نقدها وی از فیلم صدای آرون سوروکین، نویسنده فیلمنامه آن را هم در آورد و چندی پیش این دو حسابی از خجالت هم در آمدند.

ماجرا از جایی شروع شد که تیم کوک میهمان استیون کولبرت در برنامه زنده این مجری سرشناس بود. مدیر عامل اپل از تلاش سینماگران برای فناناپذیر کردن استیو جابز انتقاد کرد و ساخت فیلم هایی مثل استیو جابز و مستند استیو جابز: مرد درون ماشین الکس گیبنی را سود جویانه خطاب کرد. این اظهارات اما با واکنش شدید آرون سورکین فیلمنامه نویس برنده اسکار فیلم شبکه اجتماعی دیوید فینچر و استیو جابز دنی بویل همراه بود.

آقای نویسنده گفت: هیچ کس این فیلم را نساخته تا ثروتمند شود. همچنین ادامه داد: دوماً تیم کوک باید اول فیلم را ببیند قبل از این که تصمیم بگیرد چه نوع فیلمی است. سوماً اگر شما کارخانه ای پر از بچه در چین داشته باشید که گوشی ها را به خاطر ساعتی 17 سنت مونتاژ می کنند، خیلی باید پر رو باشید که کس دیگری را سود جو خطاب کنید.

استیو جابز با بازی مایکل فاسبندر، ست روگن، کیت وینسلت و... ساخته شده است. فیلمنامه آن را آرون سورکین نوشته که سابقه نوشتن فیلمنامه شبکه اجتماعی و بردن جایزه اسکار را در کارنامه اش دارد. دنی بویل هم روی صندلی کارگردانی نشسته تا این اثر برای اکران آمریکا در روز 23 اکتبر آماده باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 375

به "مدیرعامل سابق اپل هم فیلم استیو جابز را ستود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل سابق اپل هم فیلم استیو جابز را ستود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید