لیگ قهرمانان آسیا، النصر صعود کرد، السد از یک هشتم نهایی دور شد

به گزارش مجله بابلسر، تیم فوتبالرالنصر عربستان با غلبه بر السد قطر، جای این تیم را در صدر جدول گروه B گرفت و راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

لیگ قهرمانان آسیا، النصر صعود کرد، السد از یک هشتم نهایی دور شد

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های النصر عربستان و السد قطر در گروه D مسابقات به مصاف هم رفتند که النصر با نتیجه 2 بر یک به فزونی رسید.

عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 33 و عبدالله الامری در دقیقه 74 گل های شاگردان منزس را به ثمر رساندند و سانتی کاسورلا در دقیقه 83، یکی از گل های خورده السد را جبران کرد.

النصر با این پیروزی 11 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه یافت. السد اما با 10 امتیاز و تفاضل گل 2+، در رده بندی فزونین تیم های دوم گروه های پنج گانه فعلاً پایین تر از الوحده امارات، الهلال عربستان و تراکتور ایران است و برای صعود، احتیاج به معجزه دارد.

شکست استقلال تاجیکستان یا شکست سنگین الهلال در گروه A، به همراه شکست یا تساوی استقلال ایران برابر الشرطه یا تساوی تیم های الدحیل و الاهلی در گروه C باعث صعود شاگردان ژاوی ارناندس به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1447

به "لیگ قهرمانان آسیا، النصر صعود کرد، السد از یک هشتم نهایی دور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، النصر صعود کرد، السد از یک هشتم نهایی دور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید