لک: دروازه بان های بزرگ جهان هم ممکن است وقت تلف نمایند، هدفم رسیدن به تیم ملی است

به گزارش مجله بابلسر، حامد لک، دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد که هدفش رسیدن به پیراهن تیم ملی است.

لک: دروازه بان های بزرگ جهان هم ممکن است وقت تلف نمایند، هدفم رسیدن به تیم ملی است

حامد لک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر و تساوی تیمش برای سپاهان، یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ سال جاری گفت: وقتی بازی ها بعد از یک وقفه آغاز می گردد معمولاً تیم ها احتیاج به زمان دارند تا به هماهنگی کامل رسیده و در شرایط بازی های رسمی قرار بگیرند. ما در آغاز نیم فصل دوم بازی سختی برابر سپاهان داشتیم. آنها در تمام پست ها بازیکنان باکیفیتی دارند و در بیرون از خانه هم برای برد بازی می نمایند، ولی واقعیت این است که ما هم دنبال برد بودیم. چند موقعیت هم داشتیم که متأسفانه هدر رفت، ولی در مجموع تساوی برابر سپاهان نمی تواند نتیجه بدی باشد. ما سال جاری برابر مدعیان قهرمانی نتایج خوبی گرفتیم و در این بازی هم نشان دادیم که تیم خوبی هستیم.

وی درباره عملکرد خوبش در این فصل و اینکه آیا امیدوار است به تیم ملی دعوت گردد، تأکید کرد: دوست ندارم زیاد در خصوص عملکردم صحبت کنم. در این مورد باید کادر فنی و کارشناسان نظر بدهند. همواره کوشش می کنم برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم. ضمناً ما یک تیم هستیم و همه کوشش می کنیم تا در قالب یک کار تیمی نتایج خوبی بگیریم. هر بازیکنی دوست دارد پیشرفت کند و به تیم ملی کشورش هم دعوت گردد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و کوشش می کنم تا به تیم ملی کشورم دعوت شوم. هر بازیکنی خوب کوشش کند، قطعاً عملکردش دیده خواهد شد. هدف من هم رسیدن به پیراهن تیم ملی است و بدون شک برای رسیدن به هدفم کوشش می کنم.

لک در واکنش به اینکه بعضی معتقدند این دروازه بان در بعضی بازی ها وقت تلف می نماید، توضیح داد: به هرحال هر فردی که فوتبال نگاه می نماید نظر خاص خودش را دارد. من در مجموع مخالف وقت تلف کردن هستم. گاهی اوقات ممکن است در جریان بازی مصدوم شوم و دروازه بان را برخلاف دیگر بازیکنان به بیرون از زمین نمی برند. در این شرایط احتیاج به زمان دارم تا دوباره به شرایط بازی برگردم، ولی بعضی تصور می نمایند که دنبال وقت تلف کردن هستم. البته بازیکن هم گاهی باید بازی خوانی خوبی داشته باشد و شرایط بازی را خصوصاً در مواقع سخت درک کند. گاهی اوقات هم ممکن است بخواهم فشار تیم حریف را بگیرم و این نمی تواند ایرادی داشته باشد.

دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی اعلام کرد: دروازه بان های بزرگ جهان هم ممکن است گاهی اوقات در موقعی خاص وقت تلف نمایند، ولی این طور نیست که من یا هر گلر دیگری دائم دنبال وقت تلف کردن باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 358

به "لک: دروازه بان های بزرگ جهان هم ممکن است وقت تلف نمایند، هدفم رسیدن به تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لک: دروازه بان های بزرگ جهان هم ممکن است وقت تلف نمایند، هدفم رسیدن به تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید