فلیک: در دفاع فوق العاده بودیم، لواندوفسکی: امیدوارم شرایط فعلی را حفظ کنیم

به گزارش مجله بابلسر، سرمربی بایرن مونیخ با تمجید از شاگردانش، عملکرد مدافعان تیم خود را فوق العاده خواند.

فلیک: در دفاع فوق العاده بودیم، لواندوفسکی: امیدوارم شرایط فعلی را حفظ کنیم

به گزارش خبرنگاران، هانس دیتر فلیک پس از رجحان 5 بر صفر بایرن مونیخ مقابل آینتراخت فرانکفورت گفت: از لحاظ دفاعی عملکردی فوق العاده ارائه کردیم. می دانستیم فرانکفورت می تواند حریف قدری باشد و شیوه های بازی زیادی دارد، اما شانس زیادی به آنها ندادیم.

وی با تمجید از تیم خود گفت: به خوبی از فرصت های مان استفاده می کنیم و تیمی تأثیرگذار هستیم. اگر در بازی بعدی خود در بوندس لیگا پیروز شویم، پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا هم بهتر می گردد. ما باید تعداد دقایق بازی بازیکنان اصلی را آنالیز کنیم تا مجبور نباشند در 90 دقیقه همه بازی ها به میدان بروند.

همچنین روبرت لواندوفسکی پس از اینکه پیروز شد با زدن 10 گل در پنج بازی اول بوندس لیگا، رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند، توضیح داد: امیدوارم این شرایط را برای مدت طولانی حفظ کنیم. ما همواره می خواهیم بهترین فوتبال را ارائه کنیم و کوشش می کنیم تا جایی که می توانیم، زودتر تکلیف یک مسابقه را روشن کنیم، مانند امروز که این مسئله پس از گل سوم حل شد. بنابراین می توانیم کمتر حمله کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی درباره عملکرد فوق العاده خودش هم بیان نمود: آمار برای من خیلی مهم نیست و من روی تیم و بازی تمرکز می کنم. اکنون باید هر سه روز یک بار به میدان برویم و بازی های زیادی تا انتها سال داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 914

به "فلیک: در دفاع فوق العاده بودیم، لواندوفسکی: امیدوارم شرایط فعلی را حفظ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: در دفاع فوق العاده بودیم، لواندوفسکی: امیدوارم شرایط فعلی را حفظ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید