رانگنیک: باور نمی شود نیمه اول تا آن حد بد بازی کردیم، اگر 10 دقیقه دیگر بازی می کردیم، برنده می شدیم

به گزارش مجله بابلسر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش در نیمه اول بازی خارج از خانه برابر اتلتیکومادرید ابراز نارضایتی کرد.

رانگنیک: باور نمی شود نیمه اول تا آن حد بد بازی کردیم، اگر 10 دقیقه دیگر بازی می کردیم، برنده می شدیم

به گزارش خبرنگاران، رالف رانگنیک سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از تساوی یک - یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش در خانه اتلتیکومادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن شیاطین سرخ از دقیقه 6 تا دقیقه 80 از میزبان اسپانیایی شان عقب بودند و در نهایت به لطف گلزنی بازیکن تعویضی شان آنتونی الانگا از شکست گریختند، به شبکه BT اسپورت گفت: من نمی دانم که آیا تعویض های من نجات بخش تیم شد یا نه. از عملکردی که در نیمه اول داشتیم دیگر نمی شد بدتر باشیم. نمایشی که ما در نیمه اول داشتیم ... هنوز هم باورم نمی شود. ما بدون قاطعیت و جنگندگی لازم برای تصاحب توپ بازی کردیم. به همین دلیل هم بود که ما واقعاً به دردسر افتادیم.

رانگنیک افزود: در نیمه دوم عملکردمان بهتر شد. در آن بخش هایی از زمین بازی که اهمیت داشت، تملک توپ بیشتری داشتیم. اگر 10 دقیقه دیگر زمان داشتیم، شاید بازی را برده بودیم اما من از عملکردمان در نیمه اول بسیار ناراضی ام. در حرکات مان با توپ بسیار ضعیف بودیم.

سرمربی آلمانی شیاطین سرخ تأکید کرد: دریافت گل زودهنگام کار شما را سخت می کند به خصوص اگر حریف اتلتیکومادرید باشد. با این حال دفاع کردن روی صحنه گل کار بسیار سختی بود. ما باید جنگنده تر از این ها بازی کنیم، اراده و قاطعیت بیشتری داشته باشیم و حرکات مان هدفمند باشد. گلی هم که زدیم دقیقاً دارای چنین خصوصیاتی بود. این همان شیوه ای بود که باید از اول مقابل اتلتیکومادرید بازی می کردیم.

رانگنیک در خاتمه درباره گل آنتونی الانگا هم گفت: او طوری بازی می کند که انگار یک رؤیا دارد برایش محقق می شود. تماشای بازی او لذتبخش است. فقط ای کاش که چند بازیکن دیگرمان هم او را الگوی خود قرار می دادند نه به خاطر کارهایی که در زمین بازی انجام می دهد بلکه به خاطر اینکه می داند چطور از بازی اش لذت ببرد.

بازی برگشت منچستریونایتد برابر اتلتیکومادرید روز سه شنبه 24 اسفند در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1873

به "رانگنیک: باور نمی شود نیمه اول تا آن حد بد بازی کردیم، اگر 10 دقیقه دیگر بازی می کردیم، برنده می شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانگنیک: باور نمی شود نیمه اول تا آن حد بد بازی کردیم، اگر 10 دقیقه دیگر بازی می کردیم، برنده می شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید