شرکت باربری معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش مجله بابلسر، شرکت باربری جهان پیمان بار با بهره گیری از دانش روز جهان و بعلاوه تکیه بر سال ها تجربه، در زمینه حمل و جابه جایی انواع بار به صورت شهری و بین شهری فعالیت دارد.

شرکت باربری معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دنیا پیمان بار، همینطور باربری مقرون به صرفه قیمت یکی از خدماتی است که دنیا پیمان بار ارائه می دهد.

باربری با تمامی مجوز های حمل و نقل جهت اطمینان خاطر تمامی صاحبین باریست که به ما اطمینان می نمایند و دنیا پیمان بار را به عنوان خدمتگزار خود در حوزه حمل و نقل و باربری شهری و بین شهری انتخاب می نمایند و ما نیز با ارائه تمامی مجوز ها که از جمله مهمترین آنها میتوان به بارنامه و بیمه نامه اشاره کرد، خیالتان را از سالم به مقصد رسیدن بارتان راحت می کنیم.

اهمیت باربری

به طور کلی باربری به جابه جایی هر نوع کالایی از یک نقطه به نقطه دیگر اشاره دارد که می تواند داخل شهر و یا بین شهری باشد، در هر صورت باربری از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که می تواند تاثیر زیادی در زمینه های مختلفی به خصوص فراوری و رونق اقتصادی کشور داشته باشد.

به جرات می توان گفت که باربری و خدمات حمل و نقل بخش جدایی ناپذیر اقتصاد و صنعت در هر کشوری محسوب می گردد و از دید صاحب نظران از صندلی ویژه ای برخوردار است، خدمات باربری می تواند به صورت حمل و نقل هوایی ، حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل دریایی باشد که از بین این سه مورد حمل و نقل جاده ای از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که 80 درصد جا به جایی ها به وسیله جاده ها انجام می گیرد و باربری به وسیله راه های آبی و هوایی سهم کمتری در این زمینه دارد.

مجوز های باربری

برای انجام تمامی امور مربوط به حمل و نقل و جابه جایی بار لازم است تا یکسری مجوز های لازم صادر گردد تا فرآیند باربری جنبه قانونی داشته باشد، که بعضی از این مجوز ها عمومیت داشته و برای تمامی بار ها با هر نوع ماشین باری لازم و لازم است و بعضی دیگر تنها برای حمل بار های خاص مورد احتیاج هستند.

بارنامه

بارنامه اولین و ضروری ترین مجوز باربری است که به خصوص برای حمل و نقل های بین شهری لازم و لازم است که شامل یک برگه است که از طرف وزارت راه و به وسیله شرکت حمل و نقل صادر می گردد و در آن مشخصات کامل بار از جمله تناژ بار، نوع بار، مبدا و مقصد دقیق بارگیری و مشخصات صاحب بار ذکر شده است.

برای صدور بارنامه تمامی مدارک قانونی راننده از جمله کارت هوشمند او به وسیله شرکت حمل و نقل مورد آنالیز قرار می گیرد و در صورت مشاهده کوچکترین موردی از واگذاری بار به آن راننده خود داری می گردد و بعلاوه بارنامه در دو نسخه چاپ می گردد که یکی مخصوص راننده است که برای عبور از پلیس راه ها باید آن را همراه با خود داشته باشد و دیگری برای صاحب بار است که با داشتن آن می تواند بار خود را پیگیری کند.

بیمه نامه

اهمیت بیمه نامه به عنوان یکی دیگر از مجوزهای باربری کمتر از بارنامه نیست و صدور آن برای حمل و جابه جایی انواع بار لازم و لازم است، نکاتی که در بیمه باربری باید به آن توجه داشته باشید این است که بیمه نامه باید به نام صاحب بار و ارزش اقتصادی بار معادل بار ارزش واقعی کالایی باشد که قصد ارسال آن را دارید؛ نه کمتر و نه بیشتر.

بیمه ایران طرف قرار داد شرکت حمل و نقل دنیا پیمان بار است و کلیه بار های ارسال شده به وسیله این شرکت تحت پوشش بیمه ایران قرار می گیرد که یکی از معتبرترین شرکتهای بیمه در کشور است و در صورت بروز حادثه تمامی خسارت های وارد شده به بار را جبران می نماید.

ضمناً خوب است بدانید که هزینه های مربوط به بیمه باربری یکی از عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه حمل بار است .

سایر مجوز های باربری

بعضی از بارها مانند مواد غذایی و محموله های ترافیکی علاوه بر بیمه نامه و بارنامه احتیاجمند مجوز های دیگری هستند که به صورت تخصصی تر مورد آنالیز قرار می گیرد که در این زمینه کارشناسان حمل و نقل دنیا پیمان بار مشاوره های لازم را به شما خواهند داد و در صورت امکان جهت دریافت آنها اقدام خواهد نمود. بنابراین می توانید با خیال راحت باربری انواع کالا و محموله ها را به دنیا پیمان بار بسپارید تا با صدور تمامی مجوز های باربری آن را حمل نمایند.

باربری تهران به شهرستان

برای باربری از تهران به شهرستان های کوچک و بزرگ کشور با انواع ناوگان های حمل و نقل می توانید دنیا پیمان بار را به عنوان معتبرترین باربری در تهران انتخاب نمایید، این مجموعه با در اختیار داشتن انواع خودرو های حمل بار از جمله نیسان، خاور، تک، جفت، تریلی، کمرشکن و بوژی هیچ محدودیتی برای ارسال بار ندارد، بعلاوه تمامی خودرو های باری نام برده شده برای ارسال بار از تهران به اقصی نقاط کشور را در اختیار دارد.

چکیده مطالب

باربری و حمل و نقل یکی از مهمترین و ضروری ترین خدمات برای هر کشوری است که به صورت همه روزه برای جابه جایی کالا مورد احتیاج است و افراد همیشه در پی شرکت حمل و نقل معتبری هستند تا با صدور تمامی مجوزهای حمل و نقل بارشان را به مقصد مورد نظر ارسال کند.

شرکت حمل و نقل دنیا پیمان بار به عنوان معتبر ترین باربری در تهران انواع کامیون های باربری را برای ارسال بار از تهران به سراسر کشور در اختیارتان قرار میدهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1679

به "شرکت باربری معتبر چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت باربری معتبر چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید