شخصیت های سریال برکینگ بد مجسمه شدند

به گزارش مجله بابلسر، مجسمه های برنزی شخصیت های به یادماندنی سریال برکینگ بد با حضور بازیگران این نقش ها، برایان کرنستون و آرون پال در لوکیشن فیلمبرداری این سریال در آلبوکرکی رونمایی شد.

شخصیت های سریال برکینگ بد مجسمه شدند

به گزارش همشهری به نقل از hypebeast، مجسمه های 500 پوندی به وسیله مجسمه ساز ترور گروو خلق شده اند و می توان آن ها را در مرکز همایش آلبوکرکی پیدا کرد.

پل در حین رونمایی گفت: دلم برای همه شما خیلی تنگ شده است. من برای Breaking Bad تست دادم و زندگی من را به کلی تغییر داد. پس خیلی از شما متشکرم، از آلبوکرکی متشکرم. ما به مدت هفت سال اینجا بودیم. این بخش بزرگی از زندگی من بود. هنوز هم هست.

کرانستون اضافه کرد: ما خیلی خوشحالیم و البته کمی خجالت می کشیم از اینکه مجسمه های ما را ساخته اید. وقتی برای اولین بار پیش من آمدند و گفتند می خواهیم دو مجسمه از تو بسازیم، من فکر کردم این فوق العاده است.

این بازیگر ادامه داد: من واقعاً متشکرم. تروور گروو هنرمند خارق العاده ای است. او واقعاً به این شباهت رسیده است. ما دعا می کردیم که شبیه کریستیانو رونالدو نباشیم. این امید بزرگ ما بود. اگر مجسمه او را ندیده اید، آن را گوگل کنید.

کرانستون و پل در اپیزود این هفته سریال بهتر است با ساول تماس بگیری دوباره نقش های خود را بازی خواهند کرد.

در این جشن رونمایی، بازیگران دیگر این سریال نیز حضور داشتند.

در ادامه تصاویری از این مجسمه ها را در کنار شخصیت های واقعی شان ببینید.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1927

به "شخصیت های سریال برکینگ بد مجسمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت های سریال برکینگ بد مجسمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید