ملاقات استاندار خوزستان با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش مجله بابلسر، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان پیرامون مسائل استانی با دانشجویان دانشگاه چمران اهواز به تبادل نظر نشست.

ملاقات استاندار خوزستان با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در ملاقات با دانشجویان اهوازی گفت: در مقابل فشار هایی که برای انتصابات وجود دارد ایستادگی میکنم و اجازه نخواهم داد افراد ضعیف در پست ها به کار گرفته شوند. تا به امروز در سطح استانداری سه معاونت از پنج معاونت تغییر نموده اند در انتصابات باید از تعجیل پرهیز کنیم و باید هر مدیری که در چهارچوب سیاست های دولت کار می نماید و انتصابش سیاسی نبوده است به خدمت خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: برای آغاز کار در استان باید نیرو های کارآمد و توانمند را شناسایی می کردیم، در دوره ای که وزیر جهادکشاورزی بودم تغییرات مدیریتی را اصل نمی دانستم بلکه انجام صحیح امور برایم موضوع داشت.انتصابات مدیران در استانداری در حال اجرا است، تغییر مدیران دستگاه ها با هماهنگی وزارتخانه های مربوطه صورت می گیرد مدیران نباید به جایگاه های خود دلبستگی داشته باشند، چون این امر منجر به کرنش آن ها در برابر دیگران برای حفظ جایگاه می گردد.

خلیلیان توضیح داد: در اوایل کار با بحران های کارگری دست به گریبان بودیم که مهمترین این بحران ها در شرکت نیشکر هفت تپه بود که ابعاد ملی و حتی بین المللی پیدا نموده بود و می بایست در یک فضای آرام این بحران ها را مدیریت می کردیم که خوشبختانه با مکاتبات وپیگیری های انجام شده بارئیس جمهور و اعضای کابینه پیشنهاد ما برای الحاق شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مورد موافقت نهاده شد. همان روز اول مقدمات کار انجام گرفت و اعضای هیات مدیره معین شدند و خوشبختانه اوضاع این شرکت در حال سامان گرفتن است و این نشان دهنده این است که مسائل استان قابل حل می باشد.

وی اضافه نمود: از دیگر مسائل استان مطالبات کارگران شهرداری ها در بعضی شهر ها بود که بخشی از معوقات آن ها پرداخت شده و بخش دیگری هم پرداخت می گردد که از جمله در سوسنگرد که کارگران شهرداری 6 ماه حقوق نگرفته بودند مشکلشان تا حدودی حل شد. بندرماهشهر با داشتن 22 مجتمع پتروشیمی دچار معضل بیکاری است و باید نظارت را بر این شرایط بیشتر نمود، یک بخشنامه چهار ماده ای به کارخانجات ابلاغ شد که یکی از بخشنامه ها جذب نیروی #بومی در منطقه است، بخشنامه دیگر انجام گردش اقتصادی و پرداخت اقتصادیات این شرکت ها در استان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1753

به "ملاقات استاندار خوزستان با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات استاندار خوزستان با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید