دفترچه سؤالات گروه آزمایشی زبان های خارجی منتشر شد

به گزارش مجله بابلسر، دفترچه سؤالات کنکور گروه آزمایشی زبان های خارجی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

دفترچه سؤالات گروه آزمایشی زبان های خارجی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، چهارمین و آخرین روز کنکور سال 1400 از ساعت 8 صبح امروز شنبه 12 تیر ماه 1400 با رقابت بیش از 175 هزار و 776 داوطلب در 3522 حوزه امتحانی بیش از 414 شهرستان و 11 کشور خارجی برگزار گردید.

داوطلبان شرکت نماینده در آزمون سراسری سال 1400، به منظور دسترسی هرچه سریع تر به سؤالات گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی می توانند پس از آزمون سؤالات را بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده نمایند.

در پی انتشار دفترچه سؤالات آزمون سراسری سال 1400 برای گروه آزمایشی هنر، علوم انسانی و ریاضی و فنی و گروه تجربی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه های آزمون سراسری سال 1400 برای زبان های خارجی هم امروز 12 تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور نهاده شد.

کنکور گروه آزمایشی زبان های خارجی با شرکت 175 هزار و 776 داوطلب امروز برگزار گردید که زنان با دریافت 113 هزار و 599 کارت بیشترین داوطلبان این گروه آزمایشی هستند.

روز گذشته هم کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار گردید و آزمون سه گروه آزمایشی اعم از علوم ریاضی و فنی و کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی هم طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در 3522 حوزه امتحانی بیش از 414 شهرستان و 11 کشور خارجی برگزار گردید.

سازمان سنجش آموزش کشور گفت که در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، احتیاج به نظرات داوطلبان به اسم معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد. براین اساس داوطلبان نسبت به تکمیل پرسشنامه نظرسنجی اقدام نمایند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ظرفیت های پذیرش دانشجو در کنکور 1400 تقریبا مطابق سال گذشته خواهد بود. به نحوی که سال 99 حدود یک میلیون نفر در کلیه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پذیرش شدند و سال جاری هم همین حدود و بالغ بر یک میلیون و 90 هزار داوطلب پذیرش می شوند که جزئیات آن در زمان انتخاب رشته اعلام خواهد شد.

کلید اولیه آزمون سراسری برای حوزه های خارج از کشور روز 16 تیر ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

نتایج اولیه آزمون سراسری به صورت کارنامه تنظیم و در دهه اول مرداد ماه به وسیله سایت این سازمان منتشر می گردد. لیست اسامی پذیرفته شدگان نهایی هم هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1528

به "دفترچه سؤالات گروه آزمایشی زبان های خارجی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفترچه سؤالات گروه آزمایشی زبان های خارجی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید