خبرنگاران تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بم به چهار نفر رسید

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران - کرمان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت : امروز بیستم اسفندماه در بررسی آزمایشاتی که از بیماران مشکوک گرفته شد سه نفر مثبت اعلام شده که با این ترتیب چهار مورد مثبت قطعی مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بم داریم.

خبرنگاران تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بم به چهار نفر رسید

عباس عباس زاده روز سه شنبهدر گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این افراد به شهرهای آلوده سفر داشته اند که یک نفرشان خانم است و دو نفر دیگر توسط همکاران ما در واحد مبارزه با بیماری ها در منازلشان شناسایی شده اند و هم اکنون در منزل دوره بیماری را سپری می کنند و یک نفرشان که سالمند است در بیمارستان بستری شده است.

عباس زاده گفت : از مردم می خواهم جهت قطع زنجره انتقال ویروس کرونا در منزل بمانند و هر شخصی که علایم اولیه مانند تب، گلودرد، سرفه و یا تنگی نفس داشت به مطب پزشکان مراجعه نکنند و با سامانه 3682تماس بگیرند تا همکاران ما بتوانند آن ها را راهنمایی کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم از راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران خبر داد و بیان نمود: بزودی مکانی برای نقاهتگاه بیماران در نظر گرفته خواهد شد و بیمارانی که در منزل بستری شده اند به خانواده های آنها آموزش های لازم جهت مراقبت از خود در منزل و طریقه رفت و آمدشان به بیرون داده شده است.

وی ادامه داد:شهروندان باید از رفتن به مسافرت جدا اکیدا خودداری کرده و با حفظ نکات بهداشتی و عدم حضور در مکان های شلوغ و مراسمات از خود و خانواده شان در برابر این بیماری مراقبت کنند.

شهرستان بم در فاصله 195 کیلومتری استان کرمان واقع شده است و تا به امروز 4نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 482

به "خبرنگاران تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بم به چهار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بم به چهار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید