دانشگاه علوم پزشکی 4 پروژه در رفسنجان و انار افتتاح کرد

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: 2 پروژه در شهرستان رفسنجان و دو پروژه هم در شهرستان انار در مجموع با اعتبار بالغ بر 150 میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

دانشگاه علوم پزشکی 4 پروژه در رفسنجان و انار افتتاح کرد

دکترعلی اسماعیلی ندیمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آزمایشگاه تشخیص مولکولی شهرستان انار که در بحران کرونا کاربرد دارد در زمینی با مساحت 400 مترمربع و اعتبار 29 میلیارد ریال شامل 18 میلیارد ساخت و ساز و 11 میلیارد تجهیزات احداث شده است.

وی افزود: همچنین انبار دارویی در این شهرستان با مساحت 250 مترمربع و اعتبار 8 میلیارد ریال احداث شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین به دو طرح آموزشی و درمانی رفسنجان اشاره و بیان نمود: یکی از این طرح ها سالن آموزش الکترونیکی با ظرفیت 270 نفر است که اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده و دیگری هم اورژانس شماره سه شهری رفسنجان با مساحت 220 مترمربع است که با اعتبار 6 و نیم میلیارد ریال ساخته شده است.

وی بیان نمود: از مجموع این 150 میلیارد ریال 20 میلیارد ریال از طریق مجتمع مس سرچشمه و خیرین و بقیه از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.

اسماعیلی ندیمی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان سال گذشته یک آزمایشگاه تشخیص کووید 19 (آزمایشگاه مولکولی) در مرکز شهر رفسنجان احداث کرد و این دانشگاه جمعیت 370 هزار نفری رفسنجان و بیش از 37 هزار نفری شهرستان انار را تحت پوشش دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1607

به "دانشگاه علوم پزشکی 4 پروژه در رفسنجان و انار افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی 4 پروژه در رفسنجان و انار افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید