حکم مرگ برای قاتل نوعروس

به گزارش مجله بابلسر، مرد افغان که 13سال قبل سر نوعروس خود را بریده بود، با حکم دادگاه به قصاص محکوم شد.

حکم مرگ برای قاتل نوعروس

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، رسیدگی به این پرونده از اسفند86 با کشف جسد خونین یک زن در جاده قم شروع شد.

آنالیز ها نشان می داد، گلوی او بریده شده و جسد متعلق به زنی است به نام مریم 27ساله که از شمال کشور به تهران آمده و به تازگی صیغه یک مرد افغان به نام نعیم شده بود.

با کشف این سرنخ تحقیقات برای دستگیری نعیم شروع شد اما ردی از او به دست نیامد تا این که بعد از 13سال زنی با مراجعه به پلیس گفت: داماد به نام نعیم 13سال قبل همسر صیغه ای خود به نام مریم را کشته و حالا دختر مرا تهدید به قتل می نماید.

ماموران بلافاصله نعیم 50ساله را در پاکدشت دستگیر کردند که او به قتل اعتراف کرد و پرونده اش برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در جلسه دادگاه، اولیای دم درخواست قصاص قاتل را مطرح کردند و متهم هم در دفاع از خود گفت: مریم به تنهایی زندگی می کرد و من عاشق او شده بودم. او را به عقد موقت خود درآوردم اما بعد از مدتی متوجه ارتباط او با مرد دیگری شدم. او را به بهانه تفریح به جاده تهران -قم برده و به خاطر خیانتی که نموده بود، گلویش را بریدم. بعد از قتل به افغانستان گریختم و 13سال بعد به ایران بازگشته و با زنی به نام آرزو ازدواج کردم. او سرناسازگاری گذاشته بود و تهدیدش کردم او را مثل مریم به قتل می رسانم که مادر زنم مرا لو داد. من قصد کشتن همسر دومم را نداشتم و فقط می خواستم او را بترسانم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم گیری وارد شور شده و نعیم را به قصاص محکوم کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1357

به "حکم مرگ برای قاتل نوعروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم مرگ برای قاتل نوعروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید