حسین نوری: با تمام وجود برای رسیدن به المپیک می جنگم

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران، حسین نوری فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی در رقابت های جام جهانی صربستان با بیان این مطلب اضافه کرد: اردویی که پشت سرگذاشتیم بسیار عالی برگزار گردید و کادر فنی تمام کوشش خود را کرد تا کشتی گیران تمرینات متنوعی را چه از لحاظ آمادگی جسمانی و چه از لحاظ فنی انجام دهند.

حسین نوری: با تمام وجود برای رسیدن به المپیک می جنگم

وی در خصوص عملکردش در جام دنیای صربستان گفت: من تابستان تمرینات خوبی را انجام دادم و بدنبال آن بودم از لحاظ آمادگی جسمانی در حد مطلوبی باشم، اما متأسفانه شدیداً درگیر ویروس کرونا شدم و بیش از یک ماه تمرین نکردم. پس از آن نیز در فشار مسابقات انتخابی قرار گرفتم، در ادامه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی باشگاه ها 2 هفته نتوانستم تمرین کنم و فقط تمرین هوازی داشتم. در واقع با آمادگی مطلوبی در این مسابقات شرکت نکردم، اما حضورم در این رقابت ها یک تجربه عالی بود، چراکه حدود یک سال بود در هیچ مسابقه بین المللی شرکت نکرده بودم و اینکه در شرایط مسابقه قرار گرفتم خیلی خوب بود.

دارنده مدال برنز دنیا توضیح داد: البته اگر شرایط کرونایی و قرنطینه نبود و زیرنظر کادر فنی تمرینات اردویی خوبی را برگزار می کردم مطمئناً نتایج کشتی هایم در صربستان اینگونه نمی شد.

نوری در ادامه گفت: تمام انگیزه ام از حضور در اردوهای سخت و تحمل شرایط قرنطینه و این همه زجر کشیدن ها، حضور در المپیک است و برای رسیدن به آن با تمام قوا می جنگم.

وی گفت: تا رقابت های آسیایی و گزینشی 7 مرحله دیگر اردو داریم که اگر مانند اردوی قبل برگزار گردد حتماً به آن شرایط آرمانی خواهم رسید و این موضوع در خصوص سایر کشتی گیران نیز صدق می نماید.

نوری در خاتمه با تشکر از زحمات بهروز حضرتی پور در صربستان اظهار داشت: از تمامی نفرات کادر فنی به خصوص محمد بنا سرمربی تیم ملی که برای ما زحمت می کشند و از خانه و خانواده خود گذشته اند قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1199

به "حسین نوری: با تمام وجود برای رسیدن به المپیک می جنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین نوری: با تمام وجود برای رسیدن به المپیک می جنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید