ویزای کانادا: تمدید مهلت تقاضا برای ویزای کار پس از فارغ التحصیلی

به گزارش مجله بابلسر، خبرهان حاکی از آن هستند که دانشجویانی که از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده اند اکنون شش ماه فرصت دارند به محض دریافت اعلانیه فارغ التحصیلی تقاضا ارائه نمایند و دیگر داشتن ویزای تحصیلی معتبر شرط نیست. دولت کانادا امروز مورخ چهاردم فوریه تغییرات اعمال شده را اعلام کرده است.

ویزای کانادا: تمدید مهلت تقاضا برای ویزای کار پس از فارغ التحصیلی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این شش ماه، فرصتی را که فارغ التحصیلان برای تقاضای ویزای کار پس از فارغ التحصیلی - Post-Graduation Work Permit - در اختیار داشتند را دو برابر می نماید؛ پیش از این، دانشجویان به محض دریافت آخرین نمرات خود، تنها 90 روز فرصت داشتند که این مدت به 180 روز تمدید یافته است. تغییر دیگری که اعمال شده، حذف شرط داشتن ویزای تحصیلی معتبر هنگام تقاضا برای ویزای کار پس از فارغ التحصبلی است.

اداره مهاجرت، شهروندی و ناهندگی کانادا گفته است که اکنون ویزای تحصیلی باید تنها در برهه ای از زمان بین این 180 روز که دانشجویان برای ارائه درخواست ویزای کاری در اختیار دارند معتبر بوده باشد.

بعضی از ویزاها معمولا برای مدت زمانی که دانشجویان تحصیل می نمایندصادر می شوند. اما حالا که شرط داشتن ویزای تحصیلی معتبر برداشته شده دانشجویانزمان کافی برای جمع آوری مدارک مورد احتیاج برای درخواست ویزای کار در اختیار دارندو استرس ویزای تحصبلی منقضی شده را تخواهند داشت. این خبر بسیار مسرت بخش و تسکیندهنده ای برای دانشجویان و خانواده های آنها که ویزا مئندیال را همراهی می نماینداست. هم اکنون دانشجویان با دو برابر شدن فرصتی که داشتند، می توانند در کانادابمانند و تجربیات کانادایی خود را افزایش دهند و البته لذت ببرند.

ویزای کاری پس از فارغ التحصیلی دقیقا چیست؟

این ویزا یم نوع ویزای کاری باز است که به دانشجویان خارجی که ازدانشگاه ها و موسسات آموزشی واجد شرایط کانادا فارغ التحصیل شده اند اجازه می دهدتا به مدت سه سال پس از اتمام تحصیلات خود در کانادا بمانند و کار نمایند. البته یکیاز شرایط این ویزا این است که طول مدت تحصیلات باید حد اقل هشت ماه باشد و فیالمثل اگر دانشجویی در یک دوره شش ماهه شرکت نموده باشد این ویزا به او تعلق نخواهدگرفت. بعلاوه شرایط دیگر که مدارد که می توانید در این صفحه آنها را مطالعهفرمایید.

همانطور که حدس زده اید یکی از مزایای این ویزا این است که دانشجویان ملزم به داشتن پیشنهاد کار نیستند. این ویزای کار باز، به دانشجویان اجازه می دهد تا داخل کانادا برای هر کارفرما، در هر شغلی که خواستند و هر زمان که اراده کردند کار نمایند. بعلاوه، اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا اعلام نموده است که دانشجویانی که در مشاغلی سابقه کار دارند که سطح مهارتی آنها در دسته بندی ملی مشاغل A یا B است شانس بالاتری برای دریافت اقامت دائم به وسیله دسته مهاجرتی تجربه کانادایی دارند.

دسته مهاجرتی تجربه کانادایی یکی از سهبرنامه Federal High Skilled است که سیستم اکسپرسانتری آنها را مدیریت می نماید؛ این برنامه فرایند دریافت اقامت دائم کارگران ماهرخارجی واجد شرایط را تسریع می بخشد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1593

به "ویزای کانادا: تمدید مهلت تقاضا برای ویزای کار پس از فارغ التحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: تمدید مهلت تقاضا برای ویزای کار پس از فارغ التحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید