تعداد نشریات علمی دانشگاه رازی 7 برابر افزایش یافت

به گزارش مجله بابلسر، مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تا سال 93 تنها 2 نشریه علمی در دانشگاه رازی فعالیت داشتند و این تعداد در سال 99 به 9 نشریه افزایش یافته و 5 نشریه دیگر نیز در انتظار اخذ مجوز هستند.

تعداد نشریات علمی دانشگاه رازی 7 برابر افزایش یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

کیانوش چقامیرزا، مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در جدیدترین فهرست نشریات علمی رتبه بندی شده توسط وزارت علوم که بر اساس آیین نامه جدید وزارتخانه انجام شده، نشریات علمی کشور از رتبه الف تا د رتبه بندی شدند.

چقامیرزا اضافه نمود: نشریه Applied research in water and wastewater به سردبیری حسین بنکداری و مدیر مسئولی علی اکبر زینتی زاده و نشریه روانشناسی پیری به سردبیری خدامراد مومنی و مدیر مسئولی جهانگیر کرمی حائز رتبه الف و 5 نشریه دیگر: کاوشنامه ادبیات تطبیقی، جغرافیا و پایداری محیط، مطالعات زبان و گویش های غرب ایران، مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل و پژوهشنامه ادبیات داستانی رتبه ب را اخذ کردند.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه نمود: دانشگاه رازی تا سال 98 دارای 9 نشریه علمی بود که از این تعداد 6 نشریه طبق آیین نامه قبلی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پیروز به کسب اعتبار علمی-پژوهشی شده بودند که در ارزیابی جدید در سال 99 یک نشریه دیگر (پژوهشنامه ادبیات داستانی) هم حائز دریافت رتبه ب شد و دو نشریه Advanced in Nanochemistry (3 شماره انتشار) و کارنامه متون ادبی در دوره عراقی (یک شماره انتشار)، در دوره بعدی ارزیابی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه بندی خواهند شد.

وی از رشد 7 برابری تعداد نشریات علمی دانشگاه اطلاع داد و اظهار کرد: تا سال 93 تنها 2 نشریه علمی در دانشگاه رازی فعالیت داشتند و این تعداد در سال 99 به 9 نشریه افزایش یافته و 5 نشریه دیگر نیز در انتظار اخذ مجوز هستند.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز کرد: در امسال 5 نشریه جدید در شورای نشریات دانشگاه مصوب شد که این نشریات پس از دریافت مجوز ارشاد با صاحب امتیازی دانشگاه رازی آغاز به انتشار خواهند کرد.

اسامی و مشخصات نشریات جدید دانشگاه رازی که در شورای نشریات دانشگاه مصوب شدند، در جدول ذیل ذکر شده است:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 886

به "تعداد نشریات علمی دانشگاه رازی 7 برابر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد نشریات علمی دانشگاه رازی 7 برابر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید