تصویب هشت طرح گردشگری و بوم گردی در کمیته فنی ایلام

به گزارش مجله بابلسر، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، تصویب هشت طرح گردشگری و بوم گردی در کمیته فنی ایلام صورت پذیرفت.

تصویب هشت طرح گردشگری و بوم گردی در کمیته فنی ایلام

عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: کمینه فنی سرمایه گذاری با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار گشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام اضافه نمود: در این جلسه 10 طرح گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد با تقاضای ایجاد هشت طرح گردشگری و بوم گردی با توجه به نیاز استان و دارا بودن پتانسیل منطقه ها مورد نظر برای اجرای این طرح ها شامل احداث مجتمع های گردشگری، اقامتی، بوم گردی و… در شهرستانهای ایلام، دهلران، آبدانان، هلیلان، ایوان، بدره و دره شهر با برآورد حجم سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغالزایی 80 نفر موافقت شد.

شنبه زاده گفت: با توجه به رویکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در توسعه پایدار گردشگری، راه اندازی تأسیسات گردشگری با هدف تقویت زیرساخت های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغالزایی، احیای فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه های تاریخی و طبیعی کمتر شناخته شده ایجاد چنین طرح هایی در منطقه ها با پتانسیل بالا در اولویت قرار می گیرند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1818

به "تصویب هشت طرح گردشگری و بوم گردی در کمیته فنی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب هشت طرح گردشگری و بوم گردی در کمیته فنی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید