بشار اسد: اطمینان داریم که میهنمان به پیروزی نهایی دست خواهد یافت

به گزارش مجله بابلسر، رئیس جمهور سوریه در سخنانی به مناسبت سالروز تأسیس ارتش کشورش ضمن تقدیر از دستاورد های عظیم نیرو های مسلح بر عزم قاطع برای آزادسازی کامل خاک سوریه تاکید نمود.

بشار اسد: اطمینان داریم که میهنمان به پیروزی نهایی دست خواهد یافت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور سوریه و فرمانده کل ارتش و نیرو های مسلح این کشور تأکید کرد که مردان آزاده و پرافتخار ارتش سوریه در مراحل مختلف جنگ تحمیلی تروریستی علیه این کشور در کنار مردم عزیز ما بودند و پیروزی های عظیمی خلق کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس ارتش سوریه طی نطقی خطاب به نیرو های مسلح این روز را به نیرو های شجاع و قهرمان خود در دفاع از شرافت حاکمیت و عزتمندی کشورشان تبریک گفت.

رئیس جمهور سوریه گفت: در شرایطی که بعضی تصور می کردند که می توانند شما نیرو های مسلح را در مراحل مختلف جنگ تروریستی علیه سوریه تسلیم نموده یا اراده شما را تضعیف نمایند، شما توهمات آن را بر باد دادید و در اوج چالش ها و درگیری ها نشان دادید که ثابت قدم و شجاعانه در برابر عربده کشی نیرو های شرارت و تروریسم جانفشانی می کنید و در دفاع از شرافت سرزمینتان هیچ واهمه و تردیدی به دل خود راه نمی دهید.

بشار اسد دستاورد ها و پیروزی های نیرو های مسلح سوریه طی 9 سال از جنگ تروریستی قدرت های استعمار علیه کشور و ملت سوریه را عظیم توصیف کرد و گفت: من از شما می خواهم این جهت پیروزمندانه خود را ادامه دهید، جهت دلاورمردی و فداکاری که با کامل کردن آن همه خاک سرزمینمان را از لوث تروریسم و اشغالگری پاک خواهید کرد و ما اطمینان داریم که میهنمان به این پیروزی نهایی دست خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 787

به "بشار اسد: اطمینان داریم که میهنمان به پیروزی نهایی دست خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار اسد: اطمینان داریم که میهنمان به پیروزی نهایی دست خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید