اولین تاثیر کرونا هندی بر لیگ برتر ایران؛ ملاقات مهم پرسپولیس در لیگ برتر لغو شد

به گزارش مجله بابلسر، تهران (پانا) - پرسپولیس به علت حضور در قرنطینه شرایط حضور در یکی از بازی های مهم نیم فصل دوم لیگ برتر را نخواهد داشت.

اولین تاثیر کرونا هندی بر لیگ برتر ایران؛ ملاقات مهم پرسپولیس در لیگ برتر لغو شد

پس از اینکه وزیر بهداشت و درمان از لزوم قرنطنیه پرسپولیسی ها پس از بازگشت از هند اطلاع داد، قرار است این تیم روز آدینه از فرودگاه امام خمینی راهی کمپ تیم ملی گردد تا در این مکاتن قرنطینه شده و تمرین خود را در زمین کمپ برگزار کند.

با قطعی شدن قرنطینه پرسپولیس در کمپ تیم ملی، دقایقی قبل سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت با دستور وزیر ورزش و جوانان و بنابر درخواست وزیر بهداشت، پرسپولیس به مدت یک هفته قرنطینه خواهد شد و پس از آن بازگشتش به مسابقات با دستور وزارت بهداشت ممکن خواهد شد.

بدین ترتیب ملاقات تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که تاثیر زیادی در معین قهرمان این فصل خواهد داشت و قرار بود آدینه 17 اردیبهشت در اصفهان برگزار گردد، به علت حضور پرسپولیس در قرنطنیه و معین نبودن زمان دقیق بازگشت این تیم به شرایط عادی، لغو و به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

با این شرایط پرسپولیس و استقلال برای برگزاری دربی تهران شرایط برابری پیدا خواهند کرد و دربی در همان تاریخ از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد. براساس اعلام سازمان لیگ، دربی شهر تهران چهارشنبه 22 اردیبهشت برگزار می گردد. البته برگزاری این بازی هم مشروط به این است که پرسپولیس مجوز بازی را از وزارت بهداشت دریافت کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1450

به "اولین تاثیر کرونا هندی بر لیگ برتر ایران؛ ملاقات مهم پرسپولیس در لیگ برتر لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تاثیر کرونا هندی بر لیگ برتر ایران؛ ملاقات مهم پرسپولیس در لیگ برتر لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید