اعمال محدودیت های جاده ای در 14 نقطه از مبادی ورودی خراسان رضوی

به گزارش مجله بابلسر، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به تشریح اعمال محدودیت های رفت وآمد جاده ای در مبادی ورودی خراسان رضوی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا از 17 اسفندماه 98 پرداخت.

اعمال محدودیت های جاده ای در 14 نقطه از مبادی ورودی خراسان رضوی

سرهنگ هادی امیدوار امروز یکشنبه 18 اسفند ماه 1398 در گفت وگو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: این محدودیت ها در 14 نقطه و در چهار جهت اصلی غرب، شمال، جنوب و شرق در سطح استان خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

او افزود: در جهت غرب کاهک داورزن، نیشابور در محل پلیس راه، عوارضی ملک آباد، ایست بازرسی درونه بردسکن و پلیس راه جغتای- جاجرم از جمله این نقاط چهارده گانه است که برای کنترل در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در جهت جنوب، در پلیس راه بجستان، ایستگاه ایست بازرسی شهید سالاری گناباد، ایستگاه ایست بازرسی کامه تربت حیدریه و نشتیفان در خواف از دیگر نقاطی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.

امیدوار گفت: در جهت شرق ایست بازرسی مالکی، ایست بازرسی اسماعیل آباد، محور سرخس و برای جهت شمال نیز در محور کلات به مشهد پاسگاه گوجگی و در جهت قوچان- چناران- مشهد هم مقابل پلیس راه قوچان کنترل ها اعمال می شود.

عضو کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی درباره کنترل های اعمالی در این طرح اعلام کرد: کنترل های اعمالی در این طرح شامل کنترل های ترکیبی از جمله بهداشتی و پایش سلامت مسافران است. ضمناً این طرح شب گذشته مصوب شده و از صبح امروز در حال اعمال بخشی از آن هستیم و به مرور از امروز ادامه این طرح اجرا می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی خراسان رضوی با بیان اینکه این محدودیت ها فعلا و در چند روز آینده برای جلوگیری از گسترش کرونا اتخاذ شده و ممکن است در آینده لغو شود، تاکید کرد: اتباع خارجی نیز باید به صورت کنترل شده مستقیما به مرز عودت شوند. این افراد در همان ورودی استان مستقیم به مرز منتقل می شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 477

به "اعمال محدودیت های جاده ای در 14 نقطه از مبادی ورودی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های جاده ای در 14 نقطه از مبادی ورودی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید