هتل های بهداشتی برای سفرهای پاییزی

به گزارش مجله بابلسر، شیوع کرونا در دنیا و ایران بیش از هر حوزه ای سفر و گردشگری را تحت تأثیر قرار داد و رونق را از این بازار ربود. در این مدت پرهیز از سفر همیشه جز توصیه های اصلی رسانه ها و شبکه های اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده است. با این حال بعضی از سفرها نظیر سفرهای کاری، تحصیلی و پزشکی اجتناب ناپذیر و ضروری هستند و برای افراد گریزی جز بستن بار سفر نمی گذارند. از سوی دیگر با گذشت چندین ماه از شیوع کرونا شواهد حکایت از افزایش سفرهای غیرضروری و تفریحی دارد. هر چند پیش از این نیز تحقیقات نشان از بی تأثیری کرونا بر سفرهای داخلی 10 درصد از مردم داشت.

هتل های بهداشتی برای سفرهای پاییزی

برای سفر با قیمت تورهای نوروزی پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

از مهمترین توصیه های سفر در طول شیوع کرونا اقامت در اقامتگاه های مجوزدار و باکیفیت است. بهتر است در این ایام افراد هتل هایی را رزرو نمایند که از رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با شیوع کرونا در آن ها اطمینان داشته باشند. به این منظور توصیه می گردد مسافران برای رزرو هتل از پلتفرم های آنلاین معتبر و خوش نام در حوزه گردشگری استفاده نمایند. اسنپ تریپ از جمله پلتفرم های آنلاین حوزه گردشگری است که نه تنها در ایام کرونا بلکه همواره کیفیت بالای خدمات هتل ها و رعایت اصول بهداشتی در آن ها را از اولویت های عمده خود برای همکاری با هتل ها و اقامتگاه ها در نظر گرفته است.

با توجه به آغاز فصل پاییز که هر ساله موج جدیدی از سفرها را با خود به همراه دارد اسنپ تریپ می تواند به مسافران اطمینان دهد که آن ها را در بهداشتی ترین اقامتگاه های ایران از جمله هتل های اصفهان که از قطب های گردشگری و مالی ایران است، اقامت دهد. اسنپ تریپ همچنین برای افرادی که در فصل پاییز برای سفرهای پزشکی و گردشگری به شیراز می فرایند لیست کاملی از بهترین هتل های شیراز را فراهم نموده است. افزون بر این با توجه به نزدیکی ماه صفر و افزایش سفرها به مشهد مقدس مسافران می توانند لیست کاملی از هتل های مشهد را در اسنپ تریپ مشاهده و هتل مورد نظر خود را رزرو نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 875

به "هتل های بهداشتی برای سفرهای پاییزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های بهداشتی برای سفرهای پاییزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید