اسکنری جیبی با هایلایت دیجیتال

به گزارش مجله بابلسر، جدیدترین اسکنر شخصی Scanmarker Air را در دستانتان گرفته و با هایلایت دیجیتال، متون مورد علاقه خود را در کمترین زمان اسکن نموده و آن را به تلفن همراه یا تبلت خود ارسال کنید.

اسکنری جیبی با هایلایت دیجیتال

این اسکنر جمع و جور به شکل یک مداد طراحی شده است تا کاربران براحتی آن را درکیف یا جیب خود قرار داده و با خود حمل نمایند. با وجود این فناوری دیگر نیازی به حمل اسکنرهای بزرگ یا عکس دریافت از تصاویر کتاب یا مجله نیست؛ چرا که این سیستم با کشیده شدن روی متون، تمامی اسناد دلخواه کاربر را در کمترین زمان ممکن اسکن نموده و در حافظه خود ثبت و ضبط می نماید.

این سیستم پس از اسکن، تمامی داده های ثبت شده را به وسیله بلوتوث به تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر کاربران ارسال می نماید. این فناوری علاوه بر این قادر به ترجمه صوتی متون بوده و به طور همزمان آن را به 40 زبان جهان ترجمه می نماید. برای بهره گیری از این فناوری تنها کافی است دگمه این اسکنر شخصی را روشن نموده و به آرامی به متون و اسناد چاپی نزدیک کنید. با نزدیک شدن این فناوری به متن دلخواه، کار اسکن شروع شده و تمامی داده ها و اطلاعات به وسیله بلوتوث به کاربر ارسال می گردد. کاربران با اسکن، مطالب موردنظر را می توانند ویرایش نموده و حتی در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارند. این اسکنر جیبی با وجود باتری داخلی 250 میلی آمپری قابلیت شارژ با کابل USB را داشته و با هر بار شارژ شدن حدود یک هفته عمر مفید می نماید. وزن تقریبی این فناوری 60 گرم بوده و احساس راحتی به اندازه یک قلم سبک وزن را به کاربر القا می نماید. قیمت این اسکنر جیبی 69 دلار امریکا است.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 197

به "اسکنری جیبی با هایلایت دیجیتال" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسکنری جیبی با هایلایت دیجیتال" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکنری جیبی با هایلایت دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید