مقرون به صرفه ترین و برترین تور بالی تابستان 1402

به گزارش مجله بابلسر، کشور اندونزی بیش از 17 هزار جزیره زیبا و شگفت انگیز دارد که در این میان جزیره بالی از محبوبیت ویژه ای در میان گردشگران برخوردار است. این جزیره، علاوه بر داشتن طبیعت بکر و اعجاب انگیز، اقامتگاه های بسیار خوبی برای خانواده ها یا زوج های جوان دارد. چنانچه قصد رزرو تور بالی را دارید، بهتر است برای تجربه یک سفر خاطره انگیز با قیمت مناسب به کارگزار مستقیم بالی یعنی آژانس مسافرتی لیاناپرواز مراجعه کنید. در ادامه این مطلب، برترین تورهای بالی در تابستان 1402 و بعضی از جاذبه های گردشگری معروف این جزیره معرفی خواهد شد.

مقرون به صرفه ترین و برترین تور بالی تابستان 1402

تور ترکیبی بالی+مالزی+سنگاپور 14 شهریور 1402

آغاز قیمت از: 78 میلیون و 500 هزار تومان

مدت زمان این تور هیجان انگیز 12 شب و 13 روز است. خدمات تور شامل بلیت رفت و برگشت با پرواز ایرعربیا، ترانسفر به فرودگاه و هتل، ویزای توریستی سنگاپور و اندونزی، اقامت در هتل همراه صبحانه، گشت شهری و بیمه مسافرتی می گردد. بعلاوه، ترانسفر مسافران از کوالالامپور به بالی و بالی به سنگاپور با پرواز ایرآسیا انجام می گردد.

تور بالی 16 شهریور 1402

آغاز قیمت از: 83 میلیون تومان

مدت زمان این تور 7 شب و 8 روز است و با پرواز قطرایرویز انجام می گردد. خدمات تور شامل ترانسفر به فرودگاه و هتل، ویزای توریستی، اقامت در هتل با صبحانه، تور لیدر فارسی زبان، گشت شهری و بیمه مسافرتی می گردد. مسافران لیاناپرواز می توانند به انتخاب خود در یکی از هتل های ادن کوتا، مرکور بالی نوسا دوآ یا مروساکا نوسا دوآ اقامت داشته باشند.

در ادامه، محبوب ترین جاذبه های گردشگری بالی معرفی خواهد شد؛

معبد اولوواتو

اولوواتو یکی از معروف ترین معابد بالی است که به لطف زیبایی اش، مورد توجه بسیاری از گردشگران تور بالی قرار گرفته است. این معبد در بالای صخره واقع شده است و منظره بسیار خوبی به سمت دریا دارد. ساحل این منطقه، یکی از برترین مکان ها برای موج سواری در بالی است. یافته های باستان شناسی نشان می دهد که قدمت معبد الوواتو به حدود قرن دهم میلادی می رسد. بازدید از این معبد و منظره ها اطراف آن در نزدیکی غروب خورشید، منظره زیباتری را برای شما به ارمغان می آورد.

تراس های برنج تگالالانگ و جاتیلوویه

این روزها تصاویر زیبای تراس های برنج در فضای مجازی، مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. اگر دوست دارید تا یکی از مشهورترین تراس های برنج جهان را از نزدیک ببینید و تصاویر جذابی از خودتان ثبت کنید، توصیه می کنیم تا تور بالی را از دست ندهید.

تراس های برنج در واقع، زمین های تپه ای و پلکانی هستند به علت کمبود جا و برای آبرسانی راحت تر به شالیزارهای برنج تبدیل می شوند. تراس های برنج تگالالانگ در فاصله 30 دقیقه ای و تراس های جاتیلوویه در فاصله 90 دقیقه ای از شمال اوبود قرار گرفته است. منطقه تگالالانگ کمی شلوغ تر از جاتیلوویه است و دسترسی خوبی به استراحتگاه ها و رستوران ها دارد.

ساحل نوسا دوآ

اگر دوست دارید تا از هیاهوی شهر فاصله بگیرید و کمی ریلکس کنید، پیشنهاد می کنیم تا به ساحل نوسا دوآ بالی سری بزنید. شما می توانید در اینجا بر روی یک صندلی آفتاب گیر دراز بکشید، نوشیدنی میل کنید و به صدای دلنشین دریا گوش بدهید. در منطقه نوسا دوآ هتل ها و استراحتگاه های ساحلی لوکسی وجود دارد که دسترسی شما را به امکانات رفاهی راحت تر می نماید. بعلاوه، امکان شنا، موج سواری، چتربازی و... نیز در اینجا وجود دارد.

معبد لمپویانگ

کسانی که منظره ها خاص برای عکاسی علاقمندند، به احتمال زیاد تصاویر این معبد باشکوه را در اینستاگرام مشاهده نموده اند. این معبد در ارتفاعات کوه لمپویانگ قرار گرفته است. اگر با پیاده روی طولانی مسئله ای ندارید، پیشنهاد می کنیم تا از معبد پورا لوهور لمپویانگ نیز بازدید کنید. برای رسیدن به این معبد باید 1700 پله بالا بروید که حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول می کشد. اما منظره تماشایی که در که در سرانجام مشاهده می کنید، تمام خستگی ها را از یاد شما خواهد برد. می توانید برای کوتاه تر شدن مسیر، بخشی از راه را با موتور طی کنید.

جهت رزرو تور بالی از کارگزار مستقیم بالی در ایران، می توانید به وبسایت لیاناپرواز مراجعه کنید و یا با شماره 02141187 تماس بگیرید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2098

به "مقرون به صرفه ترین و برترین تور بالی تابستان 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین و برترین تور بالی تابستان 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید