سفر به آمریکا: راهنمای سفر به لس آنجلس

به گزارش مجله بابلسر، بعضی از محیط های شهری مانند سانتامونیکا و ونیز با وجود نزدیک تر بودن به خط ساحلی و داشتن محل های اقامت ارزان تر در میان گردشگران محبوب تر هستند. لس آنجلس شهری است که اغلب مردم یا عاشقش می شوند یا بیزار. از آنجایی که سیستم گسترده حمل و نقل عمومی در این شهر وجود ندارد برای جابجایی به اطراف احتیاج به یک ماشین خواهید داشت. به دلیل تعداد زیاد ایرانیان مقیم لس آنجلس، ممکن است در سفر به این شهر تعدادی از آن ها را دیدار کنید. مناطق غربی این شهر مانند بورلی هیلز، ونیز بیچ و تپه های بل ایر بخش های اشرافی نشین و گران قیمت آن محسوب می شوند. این شهر تقریبا برای هر نوع بودجه ای مناسب است، با این وجود کیفیت سفرتان بستگی زیادی به بودجه مصرفی تان دارد. مطلب پیش رو برای سفری 3 تا 5 روزه به لس آنجلس تهیه شده است.

سفر به آمریکا: راهنمای سفر به لس آنجلس

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا با دعوتنامه معتبر هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اطلاعات ضروری

اختلاف ساعت با تهران: 11:30-

واحد پول: دلار آمریکا (USD)

زبان رسمی: انگلیسی با گویش آمریکایی

نوع برق شهری: 110 ولت/60 هرتز (دو شاخه نوع A,B)

کد کشور: 1+

کد شهری:

لس آنجلس هفت ناحیه دارد که هر کدام از آن ها از یک پیش شماره متفاوت استفاده می نمایند که بعضی از آن ها در جدول زیر آمده است:

Downtown

213

West of La Cienega Boulevard

310

San Fernando Valley

818

East

626

Some areas in the South and East

562

شماره اضطراری: 911

شماره دفتر خدمات گردشگری: 8822 689 213 1+

جهت رانندگی: راست

فرودگاه: فرودگاه بین المللی لس آنجلس (LAX)، فرودگاه بوربانک (BUR)، فرودگاه اونتاریو (ONT)، فرودگاه اورنج کانتی (SNA)، فرودگاه لانگ بیچ (LGB)

شرایط آب و هوایی

لس آنجلس به خاطر داشتن یکی از بهترین آب و هواهای جهان مشهور است. در واقع زمان بدی برای سفر به این شهر وجود ندارد. دمای میانگین ممکن است فریبنده باشد. با این حال، بالاترین و پایین ترین حد هوا در نواحی بیرون از شهر می تواند شدیدتر باشد. شهرهای ساحلی معمولا در تمام طول سال هوای گرم مطلوبی دارند و زمستان آن ها کمی خنک و همراه با وزش باد است، در حالی که نواحی داخلی مانند سان فرناندو والی ممکن است در طول زمستان کاملا سرد و در هنگام تابستان کاملا گرم باشند. در بیشتر طول سال آب و هوا کمترین نگرانی را برایتان به وجود خواهد آورد. در واقع باید خیلی بدشانس باشید که هنگام سفر به این شهر، شرایط آب و هوایی و بارش باران تجربه سفرتان را خراب کند. به خاطر بادهای خنک و آب های سرد، بهترین زمان برای دریافت حمام آفتاب یا شنا در سواحل این شهر، معمولا از ماه آوریل تا اکتبر است، اما اگر خوش شانس باشید، دمای هوا در هر ماهی از سال ممکن است گرم گردد.

بهترین زمان برای رزرو هتل

قیمت هتل در لس آنجلس در تمام طول سال تغییر شدیدی را تجربه نمی نماید، اگرچه، همواره از یک الگوی قابل پیش بینی پیروی می نمایند. قیمت ها و تعداد مسافران از ماه ژوئن تا سپتامبر و همچنین طی تعطیلات زمستان افزایش می یابد و در نقطه مقابل از اواسط ماه ژانویه تا مارس روندی نزولی را طی می نمایند. هتل هایی که در طول ساحل قرار دارند، با کمال شگفتی در ماه های زمستان ارزان تر هستند. دلیل این امر سردی آب ها و هوا است، به همین خاطر نمی گردد کاری بیشتر از پیاده روی انجام داد. همان طور که پیش تر گفتیم، احتمالا احتیاج به یک ماشین خواهید داشت، بنابراین دور بودن مکان هتل خیلی اهمیت ندارد.

هزینه های مرسوم

هاستل (خوابگاه)

هر اتاق اشتراکی در خوابگاه های لس آنجلس هزینه ای بین 30 تا 49 دلار دارد، در حالی که هزینه یک اتاق خصوصی با تخت دونفره به ازای هرشب بین 50 تا 100 دلار است.

هتل

هتل های این شهر تنوع قیمتی خوبی دارند و با کمی جستجو می توان برای هر نوع بودجه ای اتاقی مناسب پیدا کرد. میانگین قیمت انواع هتل بر اساس کیفیت و تعداد ستاره به توضیح زیر است:

1 ستاره 46 تا 100 دلار

2 ستاره 54 تا 242 دلار

3 ستاره 79 تا 276 دلار

4 ستاره 160 تا 427 دلار

5 ستاره 400 تا 543 دلار

متوسط قیمت مواد غذایی

غذا و نوشیدنی در لس آنجلس نسبتا ارزان است و انتخاب های مقرون به صرفه زیادی در آن وجود دارد. بعضی از فست فودهای محلی زنجیره ای مانند NOut Burger و Tommys Burgers هم غذای ارزان و گران سرو می نمایند. به علاوه در همه سوپرمارکت ها می توان غذاهای آماده خوب و ارزانی پیدا کرد.

صبحانه: فست فودها در همه جا وجود دارند و بهترین انتخاب های ارزان را باید در آن ها جستجو کرد (4 تا 8 دلار).

شام: رستوران های ارزان مکزیکی گزینه های مناسبی برای صرف ناهار هستند. به علاوه می توانید دوباره روی فست فودها هم حساب باز کنید (5 تا 10 دلار).

شام : بیشتر رستوران های معمولی و غیرمجلل منوی غذای مقرون به صرفه ای دارند. رستوران های چینی، یونانی و هندی معمولا انتخاب ارزانی هستند (8 تا 14 دلار).

قهوه: بعضی از فست فودها یک فنجان قهوه را با قیمت مناسبی به دست مشتری می رسانند (1 تا 2 دلار).

مک دونالد بیگ مک: هواداران مک دونالد برای پیدا کردن مکانی اینچنینی در لس آنجلس مشکل چندانی نخواهند داشت (2/75 دلار).

اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می توانید مواد غذایی مورد احتیاج یک هفته تان را با پرداخت به ترتیب حدود 87 و 70 دلار تهیه کنید. به یاد داشته باشید محاسبه قیمت ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد احتیاج یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، گوشت قرمز گاوی، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز و کاهو می گردد. مسلم است که اگر مواد بیشتری احتیاج دارید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

هزینه حمل و نقل عمومی

شهر لس آنجلس دارای یک خط مترو است، اما متأسفانه به تمام نقاط شهر دسترسی ندارد. می توانید از دستگاه های سکه ای یک بلیط یک طرفه و تک نفره خریداری کنید. همچنین می توانید یک کارت متروی یک هفته ای با قابلیت شارژ مجدد تهیه کنید. با این وجود، اگر شما بخواهید به بیرون از شهر بروید مجبور به استفاده از ماشین هستید، زیرا لس آنجلس سیستم حمل و نقل جندان مساعدی ندارد.

اتوبوس های فلای اوی (نوعی اتوبوس شاتل) از فرودگاه LAX تا ایستگاه قطار مرکز شهر

8 دلار

شاتل ویژه از LAX تا هالیوود

17 دلار

تاکسی از فرودگاه تا هالیوود

70 تا 90 دلار

مترو یا اتوبوس شهری (بلیت تک سفره)

1.75 دلار

مترو یا اتوبوس شهری (بلیت یک روزه)

7 دلار

هر 3 کیلومتر جابجایی توسط تاکسی در سطح شهر

12 تا 16 دلار

توصیه هایی برای صرفه جویی در هزینه ها

یک کارت سیر و سیاحت در لس آنجلس تهیه کنید

اگر قرار است به تماشای مکان های زیادی بپردازید این کارت به شما تا سقف بازدید از 40 موزه، شرکت در تورهای گردشی و دیدن جاذبه های توریستی تخفیف می دهد. وقتی که قیمت این کارت را با بلیط های جداگانه مقایسه کنید متوجه می شوید که مقدار قابل توجهی در هزینه هایتان صرفه جویی خواهد شد.

ماشین اجاره کنید

از آنجایی که همه چیز در لس آنجلس به بیرون از شهر گسترش داده شده، برای سهولت در جابجایی به یک ماشین احتیاج خواهید داشت. محل اجاره ماشین در فرودگاه این شهر خدمات خوبی به مشتریانش ارایه می دهد که می تواند برایتان مفید باشد.

از رفتن به مکان های مشهور و توریستی اجتناب کنید

اگرچه احتمالا مکان هایی مانند هالیوود و بورلی هیلز دو تا از نقاطی هستند که بیشتر شما دوست دارید از آن ها دیدن کنید، اما باید بدانید که بازدید از این دو مکان هزینه زیادی را برای شما در بر خواهد داشت.

مهمان مردم محلی شوید

احتمالا با سایت کوچ سرفینگ آشنایی دارید. اگر نه می توانید برای کسب اطلاعات لازم از اینصفحهدیدن کنید. ارزان ترین اتاق ها در لس آنجلس خوابگاه های اشتراکی هستند که حدود 30 تا 49 قیمت دارند. احتمالا دوست دارید از پرداخت چنین هزینه ای اجتناب کنید. خب مسئله ای نیست! سایت کوچ سرفینگ راهی عالی برای این کار را پیش روی شما قرار می دهد. این سایت فرصتی در اختیار شما می گذارد تا به جای رزرو هتل و هاستل، شب را کنار مردم بومی هر شهر و در خانه هایشان آن هم به صورت رایگان سپری کنید! عالی نیست؟ تنها کافی است از قبل در این سایت ثبت نام و درخواست خودتان را بفرستید تا احتمالا به زودی توسط شخصی دیگر از مقصد مورد نظرتان به شما پاسخ داده گردد. علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، می توانید دوستانی از کشورها و فرهنگ های دیگری پیدا کنید و به سادگی با سبک زندگی مردم آن منطقه آشنا شوید.

جاذبه ها

گردشگاه کانال های ونیزی (Venice Canals Walkway)

کانال های ونیزی امکان استراحت در محیطی جذاب و آرام را برای بازدیدنمایندگان فراهم می آورد. این کانال های زیبا و دست ساز که در فهرست آثار تاریخی ملی به ثبت رسیده اند، زایده افکار ابوت کینی (Abbot Kinney) است که در سال 1905 تصمیم گرفت بعضی از جذابیت های جهانی قدیمی ایتالیایی را به لس آنجلس بیاورد. امروزه این ناحیه میزبان تعدادی از زیباترین خانه های این شهر و مکانی عالی برای قدم زدن است.

مناسب برای: افراد دنبال آرامش و سکوت، مشتاقان تاریخ، عاشقان طبیعت

اسکله سانتا مونیکا

اسکله سانتا مونیکا حدود 100 سال قدمت دارد و جاذبه های همچون یک اکواریوم، پاسیفیک پارک، پارک سرگرمی و دیدنی های دیگری را ارائه می دهد. اگر دوست دارید به همراه خانواده قدم بزنید، از سرگرمی های مختلف خانوادگی لذت ببرید، غذاهای خوشمزه ای میل کنید و به تماشای مردم محلی بپردازید، اسکله سانتامونیکا یکی از بهترین نقاطی است که می توانید در لس آنجلس برای این منظور پیدا کنید.

مناسب برای: ساحل دوستان، سفرهای خانوادگی، خوش خوراک ها

نکته ها:

  • بعضی اوقات تورهای راهنما و کلاس های یوگای رایگان در این اسکله برگزار می گردد.
  • روزهای آدینه فصل پاییز، یک سینما در این مکان فیلم های رایگان پخش می نماید. می توانید یک جایگاه مسافرتی و مقداری غذا و نوشیدنی تهیه کنید و کنار ساحل از تماشای فیلم لذت ببرید.

سالن کنسرت والت دیزنی

سالن معروف کنسرت والت دیزنی را معمار مشهور آمریکایی کانادایی تبار، فرانک گری، طراحی نموده است. این سالن در خیابان گراند جنوبی شماره 111 قرار گرفته است و میزبان ارکستر دائمی فیلارمونیک لس آنجلس و استاد خوانندگان این شهر است. تالار مذکور گنجایش 2300 نفر را دارد. علاوه بر خود بنا که ارزش بازدید را دارد، اگر به موسیقی کلاسیک و ارکستری علاقمند هستید، می توانید چند ساعتی در این مکان سرگرم شوید.

مناسب برای: عاشقان معماری و هنر، سفرهای لوکس، تجربه ای مانند یک محلی

نکته ها:

  • تورهای تالار کنسرت در اغلب روزها برگزار می گردد و رایگان هم هستند.

سالن تئاتر دالبی (Dolby Theatre)

تئاتر دالبی که قبلا تئاتر کوداک یا مرکز تئاتر هالیوود و هایلند نامید می شد، در سال 2001 در منطقه هالیوود شهر لس آنجلس تأسیس شده است. از سال 2002 تا به امروز، مراسم اسکار در این مکان برگزار می گردد. این سالن همچنین میزبان خوانندگان زیادی از جمله سلین دیون، آندریا بوچلی، دیوید گیلمور و ایان اندرسون بوده است. همه این موارد احتمالا برای بازدید از این مجموعه ارزشمند کافی باشد.

مناسب برای: مشتاقان تاریخ، عاشقان معماری و هنر

نکته ها:

  • تئاتر دالبی در قلب منطقه هالیوود و هایلند واقع شده است. منطقه ای پر از مرکز خرید، رستوران که افراد شب زنده دار عاشق آن خواهند شد.

دان تاون دیزنی، پارک دیزنی (Downtown Disney)

وقتی به لس انجلس سفر می کنید، فکر نکردن در خصوص دیزنی کاری مشکل است. تا به امروز در کتاب ها، فیلم ها، بازی ها و سرگرمی های مختلفی در خصوص این شرکت و محصولات بی نظیرش شنیده اید. اما تجربه و تماشای آن مانند مردم محلی لطفی دیگر دارد. علاوه بر میزبانی عظیم ترین فروشگاه دیزنی در جهان، دان تاون دیزنی بهشت غذا و سرگرمی های متنوع است که عظیمسالان هم از آن لذت خواهند برد. با این وجود بی شمار سرگرمی هم برای بچه ها در این منطقه وجود دارد. از یک پارک موضوعی تعاملی گرفته تا زمین های گلف، چشمه آب گرم، رستوران، کافه و جاذبه های بسیار دیگر در اینجا برای سرگرم کردن همه ایجاد شده است.

مناسب برای: عاشقان خرید، خوش خوراک ها، سفرهای خانوادگی

نکته ها:

  • اگر در زمان درستی از این پارک بازدید کنید، می توانید آتش بازی های جادویی دیزنی را در ساعت 9 شب به تماشا بنشینید.

جاده مالهالند (Mulholland Drive)

اشتباه نکنید، منظور ما در اینجا فیلم به یاد ماندنی جاده مالهالند اثر دیوید لینچ نیست، اما خیلی هم بی ربط نخواهد بود. لس آنجلس توسط یک منطقه عظیم کوهستانی تقسیم شده است که از اقیانوس آغاز و به هالیوود ختم می گردد. جاده مالهالند در طول این منطقه امتداد دارد. مناظری که در این راستا و هنگام رانندگی مشاهده خواهید کرد، چشم اندازی وسیع و زیبا از لس آنجلس را در اختیار شما خواهد گذاشت. اگر اتومبیل اجاره کردید، توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده، این راستا را طی کنید.

مناسب برای: افراد دنبال آرامش و سکوت

نکته ها:

  • شاید بتوان هنگام غروب، زیباترین مناظر ممکن در این راستا را تماشا کرد.
  • اگر خواستید در طول راستا جایی نگهدارید، مطمئن شوید ماشینتان را در نقطه ای امن و مناسب پارک نموده اید.

استراحت در پارک گریفیث

پارک گریفیث دومین پارک عظیم در سراسر ایالات متحده محسوب می گردد. مکانی عالی برای پیاده روی، پیک نیک یا جمع شدن با دوستان است. راستا های پیاده روی این پارک به جاده مالهالند منتهی می شوند و مناظری بسیار زیبا از محیط شهری در اختیار شما می گذارند. فعالیت های تفریحی زیادی برای انجام دادن در پارک گریفیث وجود دارد که شامل بازدید از باغ وحش لس آنجلس، موزه غربی Autry، پونی سواری (pony- نوعی اسب کوتاه قد)، بازی در زمین گلف و تماشای فضا می گردد.

مناسب برای: افراد دنبال آرامش و سکوت، عاشقان طبیعت، تجربه ای مانند یک محلی

پالیسیدز پارک (Palisades Park)

پارک پالیسیدز مجموعه ای آراسته از باغ ها، زمین های چمنی، درختان بلند و گردشگاه هایی در امتداد خیابان عریض اوشن است که از اسکله سانتامونیکا آغاز و به شهرهک 14 در شمال ختم می گردد. مناظر ساحلی در اینجا بسیار خیره نماینده به نظر می رسد. اگر دنبال مکانی برای آرامش و استراحت در منطقه شهری هستید، می توانید به طور ویژه ای روی این پارک حساب باز کنید.

مناسب برای: افراد دنبال آرام و سکوت، عاشقان طبیعت، تجربه ای مانند یک محلی، ساحل دوستان

نکته ها:

  • این پاک برای تماشای غروب آفتاب در افق اقیانوس آرام منطقه ای ایده آل است.

تورهای ممتاز هلیکوپتر (Elite Helicopter Tours)

به طور کلی سوار شدن به هلیکوپتر احساسی خوشایند و تجربه ای بی نظیر است. حال اگر خلبانی با تجربه و شهری زیبا برای بالگردسواری در اختیار شما باشد، چنین تجربه ای به یاد ماندنی تر خواهد بود. مناظری که هنگام گشت و گذار در آسمان لس آنجلس تماشا خواهید کرد، بسیار زیبا و رویایی هستند. اگر دنبال تجربه ای گران قیمت، فراموش نشدنی و متفاوت هستید، این تورها را از دست ندهید.

مناسب برای: سفرهای لوکس

نکته ها:

  • برای آگاهی یافتن از ابعاد و زوایا این تورها، Elite Helicopter Tours را در اینترنت جستجو کنید.

گودال های قیر و موزه لا بریا (La Brea Tar Pits and Museum)

گودال های قیر لابریا یکی از منابع فراوان فسیل در جهان است که توسط حباب های نفت خام در بیش از 10,000 سال قبل شکل گرفته و به همین دلیل هیچ گونه فسیل دایناسوری در آن وجود ندارد . تا به امروز بیش از یک میلیون استخوان در این منطقه کشف شده است و حفاری ها هنوز هم ادامه دارد. موزه لابریا بقایای زیادی از عصر یخبندان از جمله استخوان های ببر دندان خنجری، دایرولف (با احترام به مجموعه بازی تاج و تخت) و ماموت های 40,000 ساله را به نمایش می گذارد. عظیم ترین فسیل واحد در این موزه مربوط به درخت سرو کوهی است که 14,500 سال قدمت دارد.

مناسب برای: مشتاقان تاریخ

نکته ها:

  • بازدید از گودال های قیر و پارک اطراف رایگان است، اما برای خود موزه باید مقداری هزینه بپردازید.
  • بیش از 400 جمجمه دایرولف در موزه وجود دارد؛ بنابراین می توانید مطمئن شوید که زمستان در راه است!
  • بازدید از موزه در سه شنبه های اول هر ماه به جز جولای و آگوست رایگان است.

پیاده روی در Runyon Canyon Park

یکی دیگر از تفریحات جالبی که می توانید در این شهر بیابید پیاده روی است. مکانی عالی که شما می توانید در آن به پیاده روی بپردازید، Runyon Canyon Park است. محلی مشهور و بسیار زیبا که می توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

مناسب برای: تجربه ای مانند یک محلی، عاشقان طبیعت

مرکز گتی (The Getty Center)

معماری بنای موزه گتی به حدی زیباست که شما را مسحور خود خواهد نمود. این موزه نمایشگاه هنری بسیار خوبی دارد. موزه مذکور در سال 1997 تأسیس شد و یکی از مراکز مهم هنری و فرهنگی جهان به شمار می رود. تمرکز ویژه این موزه روی آثار و فرهنگ تمدن اروپا است، با این وجود کلکسیون عکس بی نظیری را هم به نمایش گذاشته است. احتمالا بازدید از این مرکز به نقطه عطفی در سفرتان به لس آنجلس تبدیل خواهد شد، به حدی که می توانید کل روز را در اینجا سپری کنید.

مناسب برای: عاشقان معماری و هنر، مشتاقان تاریخ

نکته:

  • موزه روزهای دوشنبه تعطیل و ساعات کار آن تا 5:30 دقیقه عصر (9 شب در یکشنبه ها) است.

موزه رکوردهای جهانی گینس (Guinness World Records Museum)

تا به امروز در خصوص رکوردهای مختلفی که در گینس به ثبت رسیده است زیاد شنیده اید، اما تجربه تماشای آن ها از نزدیک لذت دیگری دارد. این مجموعه تعاملی سرگرمی های را در اختیار علاقمندان می گذارد که برای تمام اعضای خانواده مناسب است. از نمایشگاهی که فرصت مقایسه شما با سنگین وزن ترین انسان گرفته تا مقایسه با بلندقدترین فرد جهان تنها گوشه بسیار کوچکی از جذابیت های این موزه است.

مناسب برای: تجربه ای مانند یک محلی، مشتاقان تاریخ

تور استودیوهای هالیوودی یونیورسال (Universal Studios Hollywood)

این استودیو معروف تور هایی برای بازدید از چند محل از جمله خیابان های شهرک سینمایی و دکور های به جا مانده از فیلم ها و تعداد جاذبه های دیگر را به قیمت مناسب پیشنهاد می دهد. قدم زدن در میان شهرک های سینمایی این استودیو، احساس بودن در فیلم های مشهور جهان را به شما منتقل می نماید. مطمئن باشید شرکت در این تورها ارزش تک تک دلارهایی را که خرج می کنید دارد.

مناسب برای: سفرهای لوکس

نکته ها:

  • یادتان باشد همواره کرم ضد آفتاب و کلاه آفتاب گیر به همراه داشته باشید.
منبع: کجارو / priceoftravel.com / tripadvisor.com / numbeo.com
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1038

به "سفر به آمریکا: راهنمای سفر به لس آنجلس" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: راهنمای سفر به لس آنجلس" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: راهنمای سفر به لس آنجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید