ادعای بزرگ؛ توافق شخصی با مهدی طارمی برای انتقال خبرساز

به گزارش مجله بابلسر، از آنجایی که از قرارداد طارمی با پورتو یک سال دیگر به جای مانده، تیم ترکیه ای مشتاقانه منتظر جذب این بازیکن 30 ساله است.

ادعای بزرگ؛ توافق شخصی با مهدی طارمی برای انتقال خبرساز

ررسی جابجایی در فنرباغچه ادامه دارد؛ جایی این باشگاه میخواهد تیمی قدرتمند برای فصل آینده تشکیل دهد و برای قهرمانی در سوپرلیگ کوشش کند. باشگاه زرد - لاجوردی استانبول حالا در جدیدترین گام برای خرید یک مهاجم گلزن، به نامی آشنا در فوتبال ایران بر خورده است.

فنرباغچه که برای استخدام مهدی طارمی فصل گذشته کوشش کرد اما نتیجه مثبتی نگرفت، دوباره احتیاج به ورود طارمی به ترکیه را حس می نماید و برای رسیدن به امضای نهایی کار خود را ادامه می دهد و البته به نظر می رسد مسیری طولانی تا نهایی کردن قرارداد پیش رو خواهد داشت.

از آنجایی که از قرارداد طارمی با پورتو یک سال دیگر به جای مانده، تیم ترکیه ای مشتاقانه منتظر جذب این بازیکن 30 ساله است. به نظر می رسد باشگاه پورتو نیز راغب باشد با فروش او پیش از انتها قرارداد، از این مهاجم گلزن درآمدزایی کند.

نکته مهم اینکه وبسایت yenisafak مدعی شده باشگاه فنرباغچه با مهدی طارمی به توافق شخصی رسیده و حالا تنها سد برای امضای قرارداد، رضایت باشگاه پورتو است که به این سادگی ها، آقای گل خود را آزاد نخواهد کرد.

مهاجم بوشهری این فصل با 22 گل زده، بهترین گلزن لیگ فوتبال پرتغال شد. بعلاوه طارمی در این فصل در مجموع 50 بازی به میدان رفت که 31 گل به ثمر رساند و 14 پاس گل به نام خود ثبت کرد. بر اساس جدیدترین به روزرسانی ترانسفر مارکت ارزش فعلی این بازیکن در بازار 20 میلیون یورو است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 2074

به "ادعای بزرگ؛ توافق شخصی با مهدی طارمی برای انتقال خبرساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای بزرگ؛ توافق شخصی با مهدی طارمی برای انتقال خبرساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید