احمدی: مرضیه برومند بر اساس ذائقه و احتیاج بچه ها امروزی سریالش را می سازد ، فراوری یک سریال تمام عروسکی برای بچه ها

به گزارش مجله بابلسر، سید مصطفی احمدی تهیه کننده مشهور سینما و تلویزیون که در کارنامه اش ساخت فیلم و سریال هایی همچون درخت گردو و برنامه دورهمی دیده می گردد، معتقد است که کار برای بچه ها امروزی احتیاج به شناخت عمیق از احتیاجها و دغدغه هایشان دارد.

احمدی: مرضیه برومند بر اساس ذائقه و احتیاج بچه ها امروزی سریالش را می سازد ، فراوری یک سریال تمام عروسکی برای بچه ها

به تازگی کارگردان مجموعه های شیرینی چون مدرسه موش ها، قصه های تا به تا و خونه مادربزرگه فراوری سریال تازه عروسکی اش را با عنوان مجتمع مسکونی کلیله و دمنه به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی شروع نموده. احمدی درباره این سریال به خبرنگاران می گوید: مجتمع عروسکی کلیله و دمنه یک سریال 15 قسمتی و تمام عروسکی است که با سرمایه گذاری فیلم نت در حال ساخت است. کاری سرزنده و شاد که ذائقه فرهنگی بچه ها و نوجوانان را به سمت و سویی درست راهنمایی می نماید.

او با تاکید بر تفاوت های عمیق میان بچه ها نسل دیروز و امروز می افزاید: خانواده ها و به خصوص سلیقه و ذائقه بچه ها نسل امروز با دهه های 60 و 70 خیلی فرق نموده و در نتیجه نیازهای آنان نیز متفاوت است. امروز دیگر نمی توان به همان شیوه سنتی برای بچه ها و نوجوانان سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی ساخت. مرضیه برومند هم با در نظر دریافت دغدغه ها و روحیات بچه ها و نوجوانان امروز مجتمع عروسکی کلیله و دمنه را کلید زده. در مجموع بعید می دانم با استفاده از الگوهای بعضا پیروز گذشته هم، بتوان نسل امروز را راضی نگه داشت.

ساناز قنبری / خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1509

به "احمدی: مرضیه برومند بر اساس ذائقه و احتیاج بچه ها امروزی سریالش را می سازد ، فراوری یک سریال تمام عروسکی برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: مرضیه برومند بر اساس ذائقه و احتیاج بچه ها امروزی سریالش را می سازد ، فراوری یک سریال تمام عروسکی برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید