احداث 66 واحد مسکونی مددجویان صومعه سرایی

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه سرا از افتتاح پنج واحد مسکونی مددجویان به مناسبت هفته نیکوکاری در شهرستان اطلاع داد و گفت: احداث 66 واحد مسکونی مددجویان صومعه سرایی در دست اجرا است.

احداث 66 واحد مسکونی مددجویان صومعه سرایی

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از صومعه سرا، علیرضا محمدی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد مسکونی مددجویان این شهرستان، اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان 66 واحد مسکونی مددجویان را در دست اجرا دارد.

وی اضافه نمود: واحدهای مسکونی مددجویان به وسیله وام های مقاوم سازی مسکن روستایی، وام بلاعوض کمیته امداد و در برخی از پروژه های ساختمانی به دلیل کمبود اعتبار، از آورده مددجو استفاده می گردد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه سرا از افتتاح یک واحد مسکونی مددجوی در راسته کنار این شهرستان به صورت نمادین اطلاع داد و گفت: زیربنای این ساختمان 55 متر مربع بوده و برای ساخت این واحد مسکونی 20 میلیون تومان هزینه شده است.

محمدی توضیح داد: 10میلیون تومان به وسیله وام مقاوم سازی مسکن روستایی، سه میلیون وام بلاعوض از طرف کمیته امداد و هفت میلیون تومان سهم آورده مددجو بوده است.

وی با بیان اینکه سال جاری برای تعمیرات کلی و جزئی 150 مورد مسکن مددجو، 60میلیون تومان هزینه کردند، اعلام کرد: اهداف این طرح شامل برطرف مشکل مسکن مددجویان نیازمند شهری، کاهش سبد هزینه ای خانوار و جلوگیری از پرداخت اجاره مسکن و در نهایت افزایش درآمد در اختیار خانواده برای سایر امور و مایحتاج ضروری، بهبود سلامت خانواده و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی، ایجاد آرامش روحی و روانی برای خانواده ها است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه سرا، ایجاد زمینه لازم برای اجرای سایر طرح های حمایتی امداد را از قبیل اشتغال و خودکفایی در سایه تامین مسکن امن برای خانواده و ایجاد ثروت برای خانواده های محروم برای رشد سرمایه در بخش مسکن اعلام کرد.

انتهای پیغام، ب

منبع: تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 547

به "احداث 66 واحد مسکونی مددجویان صومعه سرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 66 واحد مسکونی مددجویان صومعه سرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید