آغاز اجرای طرح مجموعه رویداد های نسل نو در دانشگاه شیراز

به گزارش مجله بابلسر، مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز از آغاز اجرای رویداد های مجازی با عنوان طرح مجموعه رویداد های نسل نو با رویکرد مهارت آموزی، نوآوری و کارآفرینی در حوزه علوم انسانی خبر داد.

آغاز اجرای طرح مجموعه رویداد های نسل نو در دانشگاه شیراز

محمد مهدی آجیلیان، مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از آغاز اجرای رویداد های مجازی با عنوان طرح مجموعه رویداد های نسل نو با رویکرد مهارت آموزی، نوآوری و کارآفرینی در حوزه علوم انسانی خبر داد.

آجیلیان عنوان کرد: راه اندازی رویداد های آموزشی و توانمندساز و مدارس تخصصی مختلف در مرکز نوآوری علوم انسانی در حوزه های رسانه، گردشگری، صنایع فرهنگی و مذهبی و ... با رویکرد مهارت آموزی، نوآوری و کارآفرینی از مجموعه فعالیت های این مرکز تخصصی به مناسبت هفته پژوهش، در قالب طرح مجموعه رویداد های نسل نو است که در گام اول، دوره رسانه (1)؛ اصول ایده پردازی در رسانه در دی و بهمن سال جاری اجرا می شود.

مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز گفت: با توجه به آسیب های اقتصادی پیش آمده ناشی از ویروس کرونا و نیاز به استفاده از ابزار ها و تکنولوژی های روز دنیا، در گام اولِ مجموعه رویداد های نسل نو مدرسه رسانه این مرکز با همکاری سازمان فضای مجازی سراج مرکز فارس و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز، در سه سطح، اصول ایده پردازی در رسانه، اصول کسب و کار در رسانه و استارتاپ های رسانه محور با موضوع دانشجویان علوم انسانی شهر شیراز و استان فارس، طرح ریزی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1124

به "آغاز اجرای طرح مجموعه رویداد های نسل نو در دانشگاه شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز اجرای طرح مجموعه رویداد های نسل نو در دانشگاه شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید