5 نمونه از هواپیماهایی که مرز لوکس گرایی را رد نموده اند!

به گزارش مجله بابلسر، گرانترین هواپیماهای جهان

امروزه یکی از سریع ترین راه های سفر به نقاط مختلف جهان، هواپیماها هستند و رنج مختلف قیمت های هواپیمایی باعث شده است تا برای رنج وسیعی از مردم هزینه، قابل پرداخت باشد. اما آیا میلیاردرهای جهان هم با همان هواپیماهای معمولی (اکونومی) سفر می کننند؟ جواب خیر است. در واقع به طرز قابل توجهی نوع هواپیمای آنها با بقیه افراد تفاوت دارد، برخی از آنها هم هواپیماهای شخصی خود را دارند و میلیون ها دلار صرف تزیین و دکور داخل آن می نمایند. در این مطلب از خبرنگاران قرار است با هم به سراغ 5 نمونه از گرانترین هواپیماهای جهان برویم و با هم ببینیم چه چیزی این هواپیماها را تا این مقدار گرانقیمت نموده و هر کدام چه ویژگی ای دارند. همراه ما باشید:

5 نمونه از هواپیماهایی که مرز لوکس گرایی را رد نموده اند!
  • بویینگ 747-8 وی آی پی

هواپیمایهای معروف بویینگ را می شناسید اما این مدل از بویینگ با بقیه فرق دارد، به این مدل از بویینگ، دریم لاینر هم می گویند. در دریم لاینر سعی شده تا از اخرین تکنولوژی ها و برترین مواد استفاده گردد. این هواپیما دارای سقف متفاوت طاقی شکل و پله هایی مارپیچ است و فضای داخلی ان با مبلمان و جایگاه های بسیار شیکی تزیین شده است و شکلی تجملی به آن داده است. تعداد جایگاه های این هواپیما به نسبت مدل های دیگر بسیار کم است. قیمت این هواپیما 153 میلیون دلار است.

  • بویینگ سفارشی 747-400

این مدل از هواپیمای بویینگ که بصورت سفارشی طراحی شده است، دارای 2 اتاق خواب بسیار مجلل با یک تخت سلطنتی بزرگ در وسط آن است. قیمت این مدل، 220 میلیون دلار تخمین زده شده است.

  • بویینگ سفارشی 747-430

البته قیمت اصلی این مدل از بویینگ تا این مقدار بالا نبوده و حدود 100 میلیون دلار بوده است اما صاحب ان، هزینه ای 130 میلیون دلاری برای تغییر دکوراسیون و چینش به صورت دلخواه خود نموده است. در تمام دور این هواپیما، طلا و کریستال لالیک 2 عنصر اصلی هستند بطوریکه حتی در سرویس بهداشتی و حمام و اتاق خواب از این دو عنصر کاملا استفاده شده است. سرویس بهداشتی از طلای خالص است. قیمت این بویینگ، 233 میلیون دلار است.

  • ایرباس مدل A340

قیمت این هواپیمای بسیار مجلل به علت تغییرات دکوراسیونی که در آن صورت گرفته است، بین 350 تا 500 میلیون دلار تخمین زده شده است و در حال حاضر بزرگترین هواپیمای روسیه محسوب می گردد. این هواپیمای بسیار شیک می تواند 375 مسافر را جا به جا کند. در زیر می توانید تصاویری از آن را ببینید.

  • مدل b2 sprit stealth bomber

این مدل از هواپیما با قیمت 1.2 میلیارد دلار، گران ترین هواپیمایی است که تا حالا ساخته شده است. البته از آن برای مقاصد نظامی استفاده می گردد و در واقع برای نفوذ مخفیانه در دفاع های ضد هوایی طراحی شده و می تواند سلاح هسته ای را با خود حمل کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1788

به "5 نمونه از هواپیماهایی که مرز لوکس گرایی را رد نموده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نمونه از هواپیماهایی که مرز لوکس گرایی را رد نموده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید