2 ستاره پرسپولیس دربی را از دست دادند

به گزارش مجله بابلسر، پرسپولیس در حالی شب گذشته پیروز به کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل آلومینیوم اراک شد که کمال کامیابی نیا و عیسی آل کثیر را در فهرست نفراتش نداشت، اما این دو بازیکن را برای مسابقه حساس بعدی مقابل استقلال هم در فهرست بازیکنان خود نمی بیند.

2 ستاره پرسپولیس دربی را از دست دادند

عیسی آل کثیر که در دربی برگشت پیروز شد تک گل پرسپولیس مقابل استقلال را به ثمر رساند و نمایش تاثیرگذاری در آن مسابقه داشته باشد، در ملاقات روز پنج شنبه به علت آسیب دیدگی حضور ندارد و به طور قطعی دربی جام حذفی را از دست می دهد.

آل کثیر پس از اینکه حضور تعویضی و 20 دقیقه ای مقابل گل گهر سیرجان داشت، در دو ملاقات اخیرشان برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در لیست نبود و ادامه مصدومیت او موجب شده تا غایب مهم دربی جام حذفی باشد.

آل کثیر در آخرین دربی و پس از گلزنی، این خوشحالی را انجام داد؛ شادی گلی که در آن مقطع جنجال زیادی به همراه داشت، اما او این فرصت را در بازی جام حذفی ندارد تا دوباره بدرخشد و گلزنی کند

کمال کامیابی نیا، هافبک جنگنده و پرتلاش پرسپولیس هم که ازجمله بازیکنان با تجربه سرخ پوشان به شمار میرود و ششمین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می گذارد، همچون آل کثیر غایب سرشناس و تاثیرگذارشان مقابل استقلال است.

کامیابی نیا آخرین بار در هفته بیست و یکم مقابل ذوب آهن حضور ثابت و کامل در زمین داشت، اما پس از آن مقابل مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در لیست سرخ پوشان نبود که این اتفاق در ملاقات جام حذفی برابر استقلال هم برای او خواهد افتاد و یحیی گل محمدی این هافبک تاثیرگذار را در اختیار ندارد.

آخرین تقابل پرسپولیس با استقلال در حالی برگزار گردید که کامیابی نیا در حضور یک نیمه ای در زمین، مثل همواره پُرتلاش و دونده ظاهر شد، اما مصدومیت ادامه دار او برای پنجمین مسابقه پیاپی مانع از حضورش در دربی پیش رو می گردد

پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است، روز پنج شنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید مقابل رقیب سنتی خود قرار بگیرد، اما همچون دو بازی اخیرش، کامیابی نیا و آل کثیر را در اختیار ندارد که این موضوع مطمئنا در چیدمان ترکیب و تعویض ها، یحیی گل محمدی را با چالش روبرو کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1575

به "2 ستاره پرسپولیس دربی را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 ستاره پرسپولیس دربی را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید