مطهری: امکان ندارد بازی سپاهان را فدای دربی کنیم ، پرسپولیس شروع به گاز دادن می کند

به گزارش مجله بابلسر، مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شکست دادن سپاهان برای سرخپوشان جذابیت دارد و کادر فنی پرسپولیس این بازی را فدای دربی نمی کند، گفت: ما شروع به گاز دادن می کنیم تا نتایج خوبی بگیریم!

مطهری: امکان ندارد بازی سپاهان را فدای دربی کنیم ، پرسپولیس شروع به گاز دادن می کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس فردا سه شنبه در دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

حمید مطهری مربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از این مسابقه، شرایط سرخپوشان را تشریح کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مطهری ابتدا با اشاره به درگذشت دو هوادار پرسپولیس، گفت: ما باید متعهدتر باشیم و به وظایفمان بهتر عمل کنیم تا جوابگوی هوادارانمان باشیم که از جانشان مایه می گذارند. این قلب آدم را به درد می آورد که چنین هوادارانی داریم و باید تا سرحد توان تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: بازی های پرسپولیس و سپاهان همیشه بزرگ بوده و از آن به عنوان دربی و ال کلاسیکو ایران یاد می شود. همیشه بازی دو تیم جذاب بوده است. دو تیم سعی کرده اند تفکرات تاکتیکی را به نحو احسن پیاده کنند. به خوبی برای این بازی تدارک دیده ایم. سپاهان همیشه برایمان قابل احترام بوده است. زوایای مختلف سپاهان شناسایی شده است و امیدوارم نتیجه فردا را از آن خود کنیم.

مربی پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان ما همیشه کارهای بزرگ و سختی را انجام داده اند. تعجب می کنم بعد از کسب دو تساوی، یکسری نقدها به تیم و بازیکنان وارد می شود. بازیکنان پرسپولیس همیشه مبارز و جنگجو بوده اند. دیدید که با چه کمبودهایی به فینال آسیا رفتیم. بچه های ما با تمام وجود کار می کنند. آنها بارها نشان دادند قوی هستند. این را در آینده خواهید دید.

مطهری ادامه داد: از مایکل شوماخر راز موفقیتش را در اتومبیلرانی پرسیدند. گفت آن موقع که سر پیچ همه ترمز می زنند، من گاز می دهم. ما هم شروع به گاز دادن می کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی پرسپولیس درباره احتمال احتیاط کادر فنی این تیم مقابل سپاهان و فداکردن این بازی برای مسابقه با استقلال گفت: اصلاً امکان ندارد. بازی سپاهان را فدای دربی نمی کنیم. بردن سپاهان خوب و جذاب و سه امتیازش برایمان مهم است. دو تساوی گذشته حال ما را هم بد کرده است. وقتی مساوی می کنیم کادر فنی احساس شکست می کند. سه امتیاز فردا برایمان حیاتی است و برای برد تلاش می کنیم. این بازی جذابیت های خاص خودش را دارد.

مطهری درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس و آمار کم گلزنی آنها گفت: این را چند هفته است سئوال می کنند. بچه های ما جوان و زیر فشار هستند. کادر فنی مسئولیت را بر عهده می گیرد. اینکه مسئولیت را روی دوش دو مهاجم بگذاریم جالب نیست. امیدوارم این دو بازیکن هم توانایی هایشان را نشان بدهند.

مربی پرسپولیس در انتها درباره شایعه اولتیماتوم به کادر فنی این تیم، تاکید کرد: کسانی که با فضای فوتبال آشنا باشند، می دانند این نوع سئوالات جهت دار است. البته نگاه ما همیشه مثبت است. برای تیمی که به فینال آسیا رفته و الان تنها تیم بدون باخت لیگ ایران است، صحبت از اولتیماتوم خیلی خیلی سطحی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1246

به "مطهری: امکان ندارد بازی سپاهان را فدای دربی کنیم ، پرسپولیس شروع به گاز دادن می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: امکان ندارد بازی سپاهان را فدای دربی کنیم ، پرسپولیس شروع به گاز دادن می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید