100 اثر به جشنواره داستان کوتاه نارنج ارسال شد

به گزارش مجله بابلسر، مدیر اجرایی دوسالانه داستان کوتاه نارنج در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: با گذشت 15 روز از انتشار فراخوان پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج، 100 داستان از سوی 65 نویسنده به دبیرخانه این دوسالانه ارسال شده است.

100 اثر به جشنواره داستان کوتاه نارنج ارسال شد

محمد بادپر بیان نمود: اسامی داستان هایی که تا کنون به دست ما رسیده در پایگاه فرهنگی نارنج به نشانی www.naranj.org منتشر شده است و این روند تا سرانجام مهلت ارسال آثار ادامه خواهد داشت.

حضور نویسندگانی از کشورهای کانادا و امارات متحده عربی

وی یادآور شد: ارسال این تعداد داستان از سوی نویسندگان فارسی زبان نشان دهنده استقبال خوب نویسندگان از این دوسالانه است و علاوه بر سایر استان های کشور تاکنون از کشورهای کانادا و امارات متحده عربی نیز داستان هایی به این دبیرخانه ارسال شده است.

بادپر همچنین از شرکت نمایندگان درخواست کرد ارسال داستان های خود را به روز های آخر موکول ننمایند و حتما به شرایط ارسال داستان که در فراخوان این دوسالانه ذکر شده است توجه نمایند و طبق آن، فایل داستان ها و مشخصات خود را جداگانه برای این دوسالانه ارسال نمایند.

مدیر اجرایی این دوسالانه، بیان نمود: علاقه مندان فارسی زبان سرتاسر جهان تا 31 شهریورماه 1394، می توانند دو داستان کوتاه خود را، بدون محدودیت در موضوع، از طریق [email protected] و یا از قسمت ارسال اثر پایگاه فرهنگی نارنج به آدرس www.naranj.org ارسال نمایند.

پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج از طریق انجمن اهل قلم شهرستان جهرم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، شهرداری جهرم، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، شورای اسلامی شهر جهرم، نهاد کتابخانه های عمومی فارس، دوهفته نامه بعد پنجم طنز و کارگاه داستان باران برگزار می گردد.

شب داستان فارس در جهرم برگزار می گردد

بادپر با بیان اینکه دومین شب داستان فارس در جهرم برگزار می گردد، اضافه کرد: به دلیل استقبالی که از نخستین شب داستان که در خردادماه برگزار گردید، دومین شب داستان را نیز پنج شنبه 22 مرداد ماه در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می گردد.

وی گفت: این برنامه این بار از طریق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم و با همراهی مرکز جهرم شناسی، معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش جهرم، دوهفته نامه بعد پنجم طنز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم و انجمن اهل قلم برگزار خواهد شد.

بادپرگفت: این برنامه نیز ترکیبی از داستان خوانی و موسیقی است و سعی شده اجرای آن با اولین شب داستان متفاوت باشد.

وی در سرانجام از همه علاقمندان داستان و موسیقی دعوت کرد تا پنج شنبه ساعت 20 با حضور در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم به تماشای این برنامه بنشینند.

پوستر دوسالانه داستان کوتاه نارنج

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 54

به "100 اثر به جشنواره داستان کوتاه نارنج ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 اثر به جشنواره داستان کوتاه نارنج ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید