طراحی سایت: گزارش سایت انگلیسی، شکست دادن تیم ملی ایران احتمالا سخت خواهد بود

به گزارش مجله بابلسر، سایت لایو اسکور در گزارشی به ارزیابی گروه B جام جهانی 2022 قطر پرداخته و از ایران به عنوان تیمی که هنوز تا حدودی ناشناخته است، یاد نموده است.

طراحی سایت: گزارش سایت انگلیسی، شکست دادن تیم ملی ایران احتمالا سخت خواهد بود

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت لایو اسکور در گزارشی به آنالیز شرایط تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه B مسابقات جام دنیای 2022 قطر پرداخته است. در این گزارش آمده است؛ گروه B احتمالاً در جام دنیایِ زمستانی سال جاری توجه زیادی را به خود جلب خواهد نمود و انگلیس به همراه احتمالاً ولز یا اسکاتلند در کنار ایران و آمریکا به رقابت با هم خواهند پرداخت.

این گزارش با اشاره به اینکه روی کاغذ این گروه برای سه شیر سرراست است این طور ادامه پیدا می نماید؛ پس از رسیدن به حداقل مرحله نیمه نهایی دو تورنمنت مهم اخیر یعنی جام دنیای 2018 و یورو 2020، انگلیس انتظار دارد یک بار دیگر تا مراحل پایانی پیش برود و به سختی می توان مسائل بزرگی را برای تیم گرت ساوت گیت در گروه B پیش بینی کرد. هر چیزی کمتر از صدرنشینی در این گروه برای انگلیس ناامید کننده خواهد بود، به خصوص اینکه صدرنشین گروه B در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل سنگال، هلند، اکوادور یا حتی قطرِ میزبان قرار خواهد گرفت.

در ادامه این گزارش درباره تیم ملی فوتبال ایران نوشته شده است: ایران برای سومین دوره متوالی و در کل برای ششمین بار به جام دنیای صعود نموده است اما هرگز از دور اول (مرحله گروهی) فراتر نرفته است. تیم ملی کمی بدشانس بود که در مرحله گروهی جام دنیای 2018 تنها به خاطر یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم های اسپانیا و پرتغال از صعود به دور بعد بازماند.

ایران اما پس از تسهیل کردن راه خود در مرحله انتخابی جام دنیای 2022 قطر با کسب 8 پیروزی در 10 مسابقه خود، برای زدن ضربه ای دیگر به این مسابقات بازگشته اند. ایران که در رده بیست و یکم دنیا و برترین تیم آسیایی رده بندی فیفا است، با توجه به اینکه از آخرین جام دنیای تا به امروز تنها با یک تیم اروپایی بازی نموده است که برد 2 بر صفر مقابل بوسنی و هرزگوین در یک بازی محبت آمیز در سال 2020 بود، هنوز هم حریف کمی ناشناخته است.

سامان قدوس بال برنتفورد نامی است که باید به آن توجه کرد و ایران با توجه به دریافت تنها 4 گل در مرحله انتخابی، احتمالاً شکست دادن تیم ملی سخت خواهد بود. با این حال، این ممکن است هنوز برای صعود آنها از گروه B کافی نباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1871

به "طراحی سایت: گزارش سایت انگلیسی، شکست دادن تیم ملی ایران احتمالا سخت خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: گزارش سایت انگلیسی، شکست دادن تیم ملی ایران احتمالا سخت خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید