کیفر ساترلند از 24 و همبازی شدن با پدرش می گوید

به گزارش مجله بابلسر، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، ممکن است مدتی بگذرد تا کیفر ساترلند بتواند فیلم دیگری پیدا کند که بازی کردن در آن برایش جالب باشد. با توجه به اینکه ساترلند در سریال 24 محصول شبکه فاکس به نظر می رسید هیچ وقتی ندارد تا بتواند سرعت کارهایش را پایین بیاورد و همواره تنها چند ثانیه برای نجات دادن جهان وقت داشت، این بازیگر متولد کانادا می گوید از سرعت فیلمبرداری سریال ها در برابر فیلم های سینمایی که آهسته تر پیش می روند، لذت می برد.

کیفر ساترلند از 24 و همبازی شدن با پدرش می گوید

ساترلند در فستیوال فیلم ویسِلِر به هالیوود ریپورتر گفت: یکی از چیزهایی که در سریال 24 دوست داشتم تفاوت حضور در یک ماشین اسپورت و یک اتوبوس بود و من واقعا ماشین اسپورت را دوست دارم.

کیفر ساترلند قبول دارد که برخی بازیگرها در حضور سر صحنه آثار تلویزیونی و در مقایسه با صحنه فیلمبرداری یک فیلم سینمایی، این احساس را منتقل می نمایند که بیش از حد با سرعت پیش می روند، اما او می گوید: من آن آدم نیستم، من آن بازیگر نیستم. حالا فیلم ساختن برای من کمی سخت تر شده. به آرامی پیش می رود.

این بازیگر آمریکایی که برای دریافت جایزه یک عمر کوشش حرفه ای در فستیوال ویسلِر حضور داشت، گفت نمی خواهد زمان فراوری یک فیلم فقط به خاطر آدرنالینش کم گردد. او گفت: مسئله ای که من با بیشتر فیلم ها داشتم این است که ندیدم از زمان شان هوشمندانه تر استفاده نمایند و ندیدم بازیگران این فرصت را داشته باشند که کار خارق العاده تری انجام دهند.

کیفر ساترلند زمانی را به یاد می آورد که بعد از گذشت دو فصل از 24 کمی زمان کنار گذاشت تا فیلم سنتینل که در تورنتو فیلمبرداری شد و او در آن مقابل مایکل داگلاس و کیم بسینجر بازی کرد، بسازد. در این باره او می گوید: مثل تماشا کردن خشک شدن رنگ بود. من به مایکل داگلاس نگاه کردم و گفتم چطور این کار را می کنی؟ او هم گفت چه کاری، به نظر من که کارمان عالی است. من هم گفتم نه این خیلی حوصله سر بر است.

البته ساترلند درباره یک فیلم دیگر یعنی فیلم وسترن پدر و پسری رهاشده که در آن مقابل پدرش دونالد ساترلند بازی می نماید، با مهربانی بیشتری برخورد می نماید. هفت هفته ای که او صرف فیلمبرداری رهاشده کرد- فیلمی که این هفته در تورنتو به نمایش درآمد- طولانی ترین مدتی بود که ساترلند با پدرش گذرانده بود چون او موقع بزرگ شدن معمولا پدرش را که ستاره بازی های گرسنگی هم هست، بیشتر در تعطیلات خانوادگی می دید.

کیفر ساترلند یک شب پیش از اینکه دوربین ها بالاخره فیلمبرداری این فیلم مستقل را آغاز نمایند به یاد می آورد و درباره آن شب بی خوابی می گوید: از چیزی که او ممکن بود به من بگوید و اینکه از کار کردن با من خوشش بیاید یا نه نگران بودم.

اما آنطور که معین شد، به محض اینکه کار فراوری رهاشده آغاز شد پدر و پسر با هم ارتباط برقرار کردند. ساترلند می گوید: بعد از آن درک خودمان از داستان را با هم سهیم شدیم.

ستاره 24 در حال حاضر مقابل میشل فایفر در درام مستقلی به نام مرغ کوچک کتک خورده محصول کیلر فیلمز و گریت پوینت میدیا نقش آفرینی می نماید که مراحل فیلمبرداری اش در نیویورک آغاز شده است. اما ساترلند به زودی به تلویزیون بازخواهد گشت. او می گوید در حال نهایی کردن جزییات یک پروژه نامعین تلویزیونی است که قرار است نقش اول آن را بازی کند و احتمالا مراحل تهیه اش از تابستان 2016 آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 64

به "کیفر ساترلند از 24 و همبازی شدن با پدرش می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفر ساترلند از 24 و همبازی شدن با پدرش می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید