کدام گوشی های 2020 و 2021 مجذوب کننده ترین هستند؟

به گزارش مجله بابلسر، مجذوب کننده ترین گوشی های جهان در سال های 2020 و 2021 را ببینید.

کدام گوشی های 2020 و 2021 مجذوب کننده ترین هستند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، انتخاب زیباترین گوشی های جهان همواره کار چالش برانگیزی بوده است. شاخص هایی مانند ابعاد، جنس بدنه، رنگ و نوع طراحی، در انتخاب زیباترین گوشی های جهان مهم هستند. این شاخص ها خود نشان دهنده تأثیر بسیار سلیقه فردی در برگزیدن زیباترین گوشی های جهان است.

با این وجود و با توجه به تفاوت سلیقه بین تمامی افراد، اما تعداد کمی گوشی در جهان وجود دارند که همگی در مورد زیبایی آن ها اتفاق نظر داشته باشند.

زیبایی در سرشت انسان نهادینه شده است. انتخاب زیباترین ها، حتی در جهانی تکنولوژی هم از مجذوب کنندهیت خاصی برخوردار است. زمانی هم که پای گوشی موبایل به میان می آید با توجه به تنوع و گستردگی محصولات، انتخاب زیباترین گوشی جهان چالش دشواری خواهد بود.

با این وجود ما بر این چالش غلبه کرده ایم و با در نظر گرفتن سلیقه افراد در سراسر جهان و انتخاب زیباترین گوشی های جهان در فرهنگ های مختلف به یک لیست مجذوب کننده از تولیدات دو سال اخیر جهانی فناوری رسیده ایم. خواندن این لیست خالی از لطف نیست. مخصوصاً زمانی که می توانید آن را با سلیقه و انتخاب های خود مقایسه کنید.

زیباترین گوشی های جهان در سال های 2020 و 2021

گوشی گوگل Pixel 5

اگر در پی گوشی می شد که علاوه بر زیبایی، کامپکت و خوش دست هم باشد باید به سراغ کمپانی مایکروسافت بروید. گوگل پیکسل 5 از آن جمله گوشی هایی است که با یک بار نگاه کردن به آن سیر نمی شوید. از زیبایی این گوشی همین بس که وقتی آن را در دست می گیرید تمام ویژگی های مثبت گوشی های آیفون و سامسونگ را یکجا خواهید داشت.

طراحی زیبا و مشابه آنچه در آیفون 11 و 12 می بینیم، در کنار پردازنده قدرتمندی که شبیه به کهکشانی های سامسونگ است. بدون اغراق اگر با ما هم سلیقه باشید، می توانید گوگل پیکسل 5 را زیباترین گوشی جهان در نظر بگیرید.

اپل iPhone 12

اپل در ادامه فرایند خوب خود در طراحی گوشی های هوشمند در سال 2020 هم یکی از بهترین ها را روانه بازار کرد. هر چند که آیفون 12 از نظر طراحی تفاوت فاحشی با آیفون 11 ندارد، اما تمام ویژگی های مثبت آن را داراست.

با این وجود نمی توانیم از نام آیفون 12 بگذریم و حتما در لیست زیباترین گوشی های جهان در سال 2020 قرار خواهد گرفت. به هر حال گوشی های ساخت کمپانی اپل همواره جزو خاص ترین گوشی های جهان هم هستند.

گوشی سامسونگ Galaxy Note 10

سری Note همواره جزو بهترین های گوشی های موبایل در جهان هستند. در طراحی و کیفیت شاید کمتر گوشی در جهان توان رقابت با سری نوت سامسونگ را داشته باشد. اما Note 10 نسبت به نسل گذشته خود تفاوت ویژه ای داشته و آن تغییر زبان طراحی سری نوت بود. استفاده از دوربین ها به صورت عمودی در لبه سمت چپ قاب پشتی، متفاوت با آن چیزی بود که در گذشته دیده ایم.

قاب پشتی هم به گونه ای طراحی شده که در برابر نور جلوه ای رنگین کمانی به خود می گیرد و به زیبایی آن می افزاید. لبه های انحنادار قاب جلویی و پشتی هم علاوه بر قرار دادن آن در زمره زیباترین گوشی های بازار به خوش دست و ارگونومیک بودن آن کمک شایانی کرده است.

گوشی هواوی P 30 Pro

قطعا اگر هواوی در لیست ما نماینده ای نمی داشت جای خالی آن به شدت احساس می شد. تلاش های این کمپانی نهایتاً در سال 2020 جواب داد و پرچمدار خوش ساختش وارد لیست زیباترین گوشی های جهان شد. برای تایید این اتفاق هم کافی است فقط به عکس گوشی P 30 Pro نگاهی بیندازید. تمامی آن چه از ظاهر یک گوشی انتظار دارید، پیش روی شما قرار گرفته است.

لبه های انحنا دار، ابعاد مناسب، حاشیه های کم صفحه نمایش، قاب پشتی و جلویی با کیفیت و رنگ بندی منحصربه فرد این گوشی قطعاً آن را به زیباترین گوشی هواوی تبدیل می کند.

گوشی اوپو Reno 4 Pro

باز هم اوپو و باز هم یک پرچمدار زیبای دیگر که توجهات را به خود جلب کرده است. سری Reno در طراحی ظاهری رقیب قدرتمندی برای پرچمداران کمپانی های شناخته شده ای همچون اپل و سامسونگ است.

استفاده از متریال با کیفیت در کنار طراحی مجذوب کننده Reno 4 Pro را به یکی از قشنگ ترین گوشی های جهان تبدیل می کند. همچنین رنگ های منحصر به فردی که در ساخت بدنه این گوشی استفاده شده است، حتماً مورد استقبال بسکمک از افراد قرار می گیرد.

گوشی سامسونگ Galaxy S 21

سامسونگ و اپل در طراحی گوشی های هوشمند پا به پای هم پیش می فرایند. این رقابت که به پیشرفت و کمال هر دو کمپانی کمک زیادی می کند، سبب ارائه محصولات مجذوب کنندهی در سال های اخیر از هر دو کمپانی به بازار شده است. گلکسی S 21 که برای رقابت با آیفون 12 به بازار آمده یکی از این محصولات است. طرفداران این گوشی آن را زیباترین گوشی جهان می دانند.

البته بیراه نیست که با کمی اغماض این ادعا را بپذیریم. با نگاهی به ساختار این گوشی متوجه این اتفاق خواهید شد. طراحی چشم نواز آن چیز زیادی برای گفتن باقی نمی گذارد.

گوشی وان پلاس 9 Pro

وان پلاس در سال 2021 هم با تک گوشی های منحصر به فرد خود وارد بازار شده است. 9 Pro با طراحی شکیل و زیبای خود کاندیدای زیباترین گوشی جهان در سال 2021 است. با نگاهی به قاب پشتی این گوشی تفاوت آن را با سایر محصولات موجود در بازار احساس می کنید. چیزی که منحصر به وان پلاس بوده و از روی هیچ یک از کمپانی های دیگر کپی نشده است.

همین وجه تمایز باعث می شود که افراد زیادی این کمپانی و محصولات آن را دوست داشته باشند.

گوشی سونی Xperia 1 III

شرکت سونی که چند سالی از میدان رقابت بین پرچمداران دور بوده اکنون با محصول تازه خود وارد بازار شده است. سونی Xperia 1 III با مشخصات خوب و قابل قبولی عرضه می شود تا بلکه به فروش خوبی دست پیدا کند و کمپانی سونی را دوباره احیا کند؛ اما نقطه قوت این گوشی قطعاً ظاهر آن است.

با نگاه به آن می توانید زیبایی را به چشم ببینید. طراحی منحصر به فردی که می تواند سلیقه بسکمک از افراد را پوشش دهد و توجهات را به خود جلب کند.

گوشی ایسوس Zenfone 8

شرکت ایسوس که چند سالی است وارد جهانی گوشی های هوشمند شده اخیراً از پرچمدار تازه سال 2021 خود رونمایی کرد. Zenfone 8 یک گوشی زیبا و کامپکت بوده که دارای یک پردازنده فوق قدرتمند برای انجام کار های سنگین و بازی های با گرافیک بالاست. به عقیده بسکمک از افراد Zenfone 8 به دلیل طراحی زیبای قاب پشتی می تواند در لیست زیباترین گوشی های جهان قرار بگیرد.

سبک طراحی منحصربه فردی که کمپانی ایسوس برای پرچمدار تازه 2021 خود در نظر گرفته است، آن را به یکی از خاص ترین گوشی های جهان تبدیل کرده است.

گوشی شیائومی Mi 11 X

باز هم یک طراحی منحصر به فرد دیگر از قاب پشتی، Mi 11 X را در زمره زیباترین گوشی های جهان قرار می دهد. شیائومی برای پرچمدار سال 2021 خود سنگ تمام گذاشته است.

این شرکت با بهره گیری از فلز و شیشه برای طراحی بدنه و سخت افزاری که از پس هر کاری بر خواهد آمد، گوشی Mi 11 X را به سبد خرید بسکمک از افراد در سراسر جهان منتقل می کند. این گوشی قطعا در لیست زیباترین گوشی شیائومی جایگاه مستحکمی برای خود دست و پا خواهد کرد.

این جا سعی شد تا لیستی جامع از زیباترین گوشی های جهان که سلیقه بسکمک از افراد را پوشش می دهد، معرفی شود؛ هر چند که این لیست منحصراً درباره گوشی های هوشمند مورد ارزیابی قرار گرفت و گوشی های قدیمی در آن جایی ندارند. شما هم می توانید زیباترین گوشی های جهان از نظر خود را وارد این لیست کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1568

به "کدام گوشی های 2020 و 2021 مجذوب کننده ترین هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام گوشی های 2020 و 2021 مجذوب کننده ترین هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید