کاهش 21 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از کاهش 21 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در 9 ماهه سال جاری تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کاهش 21 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ایوب کرداضافه کرد: 32 میلیون و 235 هزار و 830 تردد در این مدت در محورهای مواصلاتی استان توسط 80 دستگاه تردد شمار ثبت شد که نسبت به مدت مشابه با 38 میلیون و 983 هزار و 848 تردد کاهش 21 درصدی را نشان می دهد.

وی همچنان بر کاهش تردد و ماندن شهروندان در منازل تا مهار ویروس کرونا تاکید کرد و اضافه کرد: سرعت متوسط تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در مدت مذکور 82 کیلومتر بر ساعت بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان مدیریت راه های استان بیشترین تردد ثبت شده در 9 ماهه سال جاری با یک میلیون و 14 هزار و 169 تردد مربوط به محور زابل - هیرمند می باشد.

کرد خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی، اینترنتی و موبایلی141 به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین شرایط ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1248

به "کاهش 21 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 21 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید