چگونه هزینه های زندگی خود در تورنتو کانادا را کاهش دهیم؟ مقایسه هزینه های زندگی تورنتو و ونکوور

به گزارش مجله بابلسر، چگونه هزینه های زندگی خود در تورنتو کانادا را کاهش دهیم؟

دغدغه خیلی از ایرانیان که قصد مهاجرت به کانادا را دارند ، هزینه های زندگی آنجاست . مخصوصا در شهر هایی مانند تورنتو و ونکوور در این مقاله سعی میکنیم که مکان های مناسب برای خرید ، سایت های اجاره خانه ، رستوران های ارزان ، کار های دانشجوی و کار های فریلنس را معرفی کنیم.

چگونه هزینه های زندگی خود در تورنتو کانادا را کاهش دهیم؟ مقایسه هزینه های زندگی تورنتو و ونکوور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

فروشگاه های خواروبار ارزان قیمت در تورنتو کانادا

خرید مواد غذایی از محله چینی های تورنتو

مانند بسیاری از کشور های دنیا ، شهر های عظیم یک محله چینی ها را در خود جای داده اند . تورنتو کانادا نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما میتوانید با خرید نقدی و نه اعتباری از فروشگاه های محله چینی ها از مغازه دار چینی تخفیف بگیرید. چون چینی ها نمیخواهند مالیات زیادی پرداخت نمایند .

خرید از فروشگاه زنجیره ای کاسکو | Costco

فروشگاه کاستکو ، فروشگاه زنجیره ای عمده فروشی است که در آمریکای شمالی شعب مختلفی دارد ، این فروشگاه ها از مواد غذایی گرفته ، تا لوازم صوتی تصویری و لوازم خانگی را دارند. فروشگاه کاسکو | Costco قیمت های حدود سی درصد ارزان تری نسبت به مغازه های خرده فروشی و حتی والمارت دارد. از قوانین جالب این فروشگاه خدمات پس از فروش آن است که اگر شما جنسی را دوست نداشتید میتوانید تا 90 روز پس دهید ، حتی اگر جنس خوراکی را مصرف نموده باشید. در هنگام خرید کالا های عظیم به صورت رایگان آنها را تا درب منزل شما ارسال مینمایند و اگر بخواهید آن ها را مرجوع کنید نیز به صورت رایگان درب منزل از شما تحویل میگیرند. در داخل تمامی شعب کاستکو نیز تهیه غذایی وجود دارد که به هات داگ های 1.5 دلاری خود و نوشیدنی نامحدود 0.5 دلاری اش معروف است.

رستوران های بوفه و سلف سرویس ارزان و با کیفیت در تورنتو کانادا :

با توجه به این که قیمت یک برگر در مک دونالد به طور میانگین ده دلار بوده و در رستوران های ارزان قیمت کانادا شما باید حدود 15 دلار هزینه کنید ، این بوفه ها در تورنتو بسیار شلوغ هستند چون قیمت های بسیار مناسبی دارند.

رستوران چینی ماندارین | mandarin

این رستوران انواع غذاهای مختلف از قبیل استیک تا غذاهای دریایی را دارد و تنها پرسنل آن چینی هستند و خبری از غذاهای چینی نیست. 15 دلار ورودی این رستوران بوده و میتوانید از تمامی امکانات آنجا استفاده کنید. اگر جشن تولد داشته باشید نوشیدنی و غذای متولد رایگان بوده و یک نفر در کنار میز شما برای شما خدمات فیلم برداری و سرویس را انجام خواهد داد. بدلیل دادن این افر و قیمت پایین بسیاری از تولد ها در این رستوران گرفته میشود.

رستوران ایتالیایی فرانکی تومیتو | frankie tomato

در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی از قبیل پیتزا ، انواع پاستا و... در طعم های مختلف سرو میشود . ورودی ساعات روز این رستوران 15.5 دلار و ورودی برای شب 17.5 دلار است.

کار دانشجویی داخل دانشگاه در تورنتو

بسیاری از دانشگاه ها کار های داخل دانشگاه و on campus برای دانشجویان در نظر گرفته اند . از قبیل مسئول بوفه ، کتابدار و... میتوانید از دانشگاه خود سوال نموده و برای آنها اقدام کنید.

سایت های کاریابی و خرید و فروش در کانادا:

برای پیدا کردن خانه با قیمت خوب ، خرید و فروش اجناس و پیدا کردن کار میتوانید از قبل از مهاجرت خود اقدام کنید .

وبسایت kijiji

این وبسایت مثل دیوار در ایران است . در آن بسیاری از مردم آگهی های استخدام ، خرید و فروش خانه ، اجاره خانه ، فروش اجناس نو و دسته دوم و... را در این سایت منتشر مینمایند.

وبسایت homestay

هوم استی ، یک وبسایتی است که میتوانید خانواده هایی را پیدا کنید که یکی از اتاق های خانه شان را به شما اجاره میدهند تا در کنار آنها زندگی کنید ، وبسایت های دیگری نیز مانند homestay در کانادا فعالیت مینمایند که میتوانید از آنها نیز استفاده کنید. همچنین برای پایین آوردن خرج خود میتوانید به صورت اشتراکی خانه اجاره کنید یا یک خانه استودیو که بدون اتاق است اجاره کنید.

وبسایت indeed.ca

در این وبسایت میتوانید رزومه خود را درست نموده و برای کارفرمایان ارسال نمایید تا قبل از اقامتتان یا بعد از اقامتتان در کانادا بتوانید شغلی را پیدا کنید . همچنین میتوانید با متخصصین خبرنگاران تماس بگیرید.

وبسایت skip the dishes

در این وبسایت میتوانید از رستوران های مختلف به صورت آنلاین سفارش دهید ، همچنین میتوانید برای همکاری با skip the dishes نیز با وبسایت آنها مکاتبه کنید.

اقامت در شهر های اطراف تورنتو

شهر های زیادی در اطراف تورنتو وجود دارد که هزینه اجاره پایین تری نسبت به تورنتو دارند یکی از این شهر ها waterloo-kitchener-london است که از 3 بخش تشکیل شده است دانشگاه واترلو که جزو 200 دانشگاه برتر کانادا است نیز در این بخش نهاده شد است.

صندوق های بورسیه

اگر پیروز به دریافت بورسیه از دانشگاه خود نشدید میتوانید با اپلای در این صندوق های خیریه شانس خود را امتحان کنید .

منبع: اینترنت
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 845

به "چگونه هزینه های زندگی خود در تورنتو کانادا را کاهش دهیم؟ مقایسه هزینه های زندگی تورنتو و ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه هزینه های زندگی خود در تورنتو کانادا را کاهش دهیم؟ مقایسه هزینه های زندگی تورنتو و ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید