چهار گروه خودرو در اصفهان مجاز به تردد هستند

به گزارش مجله بابلسر، سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای اصفهان گفت: تردد تنها چهار گروه خودرو در روزهای 12 و 13 فروردین امسال در کلانشهر و سایر شهرستان های استان مجاز است.

چهار گروه خودرو در اصفهان مجاز به تردد هستند

به گزارش خبرنگاران حجت الله غلامی روز یکشنبه در سرانجام جلسه کمیته حمل و نقل ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در این جلسه مصوباتی برای تردد خودروها در سطح شهرها و بین شهرهای استان اتخاذ شد و خودروهایی که مجاز به عبور و مرور در روزهای مذکور هستند به چهار دسته یا گروه تقسیم بندی شدند.

وی ادامه داد: تردد تمامی خودروهای امدادی، بهداشتی، درمانی، بیمارستانی، پزشکان، داروسازان، نیروهای نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی با ارایه کارت شناسایی و برگ ماموریت نوشته شده از سوی بالاترین مرجع دستگاه اجرایی توسط سرنشین میسر است و جابجایی این خودروها بین شهرستان ها هم قانونی خواهد بود.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای اصفهان افزود: در قالب گروه دوم، مجموعه های خدماتی مانند شرکت آب و گاز باید در یک درخواست کتبی فهرست خودروهایی را که نیاز است در روزهای اشاره شده در سطح شهر تردد کنند به فرمانداری شهرستان متبوعه اعلام و مجوز دریافت کنند.

غلامی درباره گروه سوم از خودروهایی که مجاز به عبور و مرور در روزهای 12 و 13 فروردین هستند، شرح داد: رانندگان خودروهای خدماتی شهرداری های استان باید مجوز شهرداری به همراه کارت شناسایی همراه داشته باشند.

به گفته وی، خودروهای شرکت های خدماتی که مایحتاج مردم را توزیع می کنند می توانند با گواهی اتحادیه و با هماهنگی صنف مشخص خود در این 2 روز در سطح شهر تردد کنند.

معاون استاندار اصفهان اظهار داشت: موارد خاص و اضطراری که بسیار نادر خواهند بود نیز حَسَب تشخیص نیروی انتظامی می توانند عبور و مرور کنند.

غلامی تاکید کرد: به غیر از خودروهای مجاز یاد شده، جرایم بسیار سنگینی در انتظار رانندگانی است که در روزهای اشاره شده در سطح شهر تردد کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 529

به "چهار گروه خودرو در اصفهان مجاز به تردد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار گروه خودرو در اصفهان مجاز به تردد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید