پخش سریال جدید شبکه دو از شب یلدا

به گزارش مجله بابلسر، سریال از سرنوشت به کارگردانی محمد مهدی سلطانی و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه (30 آذر ماه) جانشین حکایت های کمال می گردد.

پخش سریال جدید شبکه دو از شب یلدا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، سریال از سرنوشت کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در سه فصل فراوری شده است.

داستان این سریال از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی شروع می گردد. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می نمایند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می پرورانند فراز و نشیب های زندگی شان محور روایت اتفاقات این سریال می گردد.

در فصل اول از سرنوشت پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، علیرضا استادی، دارا حیایی، راستین عزیزپور، کیسان دیباج، امیررضا فرامرزی، میترا رفیع، مهرداد فلاحتگر، حبیب دهقان نسب، حسین پاکدل و ... نقش آفرینی می نمایند.

راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می نمایند.

همچنین بازیگرانی چون علیرضا آراء، شبنم فرشادجو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، فریبا نادری، مهدی صالحی و ... به فصل بعدی این مجموعه اضافه خواهند شد.

از سرنوشت در 60 قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی و روح الله صدیق نگارش شده و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 و 30 روانه آنتن می گردد. پنجشنبه ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه 1 و 30 بامداد، 12 و 15 و16 و 15خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 248

به "پخش سریال جدید شبکه دو از شب یلدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش سریال جدید شبکه دو از شب یلدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید