شرایط تردد خودروها در زیرگذر استادمعین بهبود می یابد

به گزارش مجله بابلسر، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ضرورت رعایت معیار های فنی برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان گفت: دستورات لازم درخصوص بهبود شرایط تردد خودروها در زیرگذر استادمعین داده شد.

شرایط تردد خودروها در زیرگذر استادمعین بهبود می یابد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید منافهاشمی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران در بازدید از بعضی پروژه های شهری از جمله پروژه های زیرگذر کوی نصر، زیرگذر خیابان استاد تعیین و پل عابر کابلی اظهارداشت: رعایت بیش از پیش معیار های فنی و مهندسی برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان ضرورت دارد.

هاشمی با اشاره به امکان سنجی احداث یک ایستگاه مترو در ادامه خط 3 در مجاورت بیمارستان در دست ساخت حکیم گفت: این ایستگاه در منطقه 18 قراردارد و نحوه توسعه و اجرای این خط و مجتمع های ایستگاهی آن مورد توجه شهرداری است.

سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین از پروژه تونل زیرگذر استادتعیین و آزادی بازدید کرد و گفت: رعایت تمامی معیار های فنی و مهندسی در ساخت پروژه ها به ویژه ارتقای سطح ایمنی، روان سازی ترافیک، کاهش میزان آلودگی هوا و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و عابران پیاده حایز اهمیت است و دستورات لازم درخصوص شرایط تردد خودروها در این زیرگذر را ارائه کردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 702

به "شرایط تردد خودروها در زیرگذر استادمعین بهبود می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تردد خودروها در زیرگذر استادمعین بهبود می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید