نقاشی پشت شیشه رشته دانشگاهی می گردد

به گزارش مجله بابلسر، مدیر موزه نقاشی پشت شیشه گفت: در نشست با مدیر گروه دپارتمان هنر دانشگاه جامع علمی کاربردی مقرر شد رشته نقاشی پشت شیشه در مقطع کاردانی و کارشناسی در گروه هنر دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار گیرد.

نقاشی پشت شیشه رشته دانشگاهی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کالج انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، مهدی کارخانی امروز سه شنبه 10 تیر ماه 99 گفت: برای حفظ و ترویج هنر نقاشی پشت شیشه باید این هنر را باید همانند سایر رشته های هنری وارد مراکز علمی و دانشگاهی کنیم.

کارخانی اضافه کرد: با حضور اساتید برجسته در نقاشی پشت شیشه این هنر ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به یک رشته دانشگاهی را دارد.

مدیر موزه نقاشی پشت شیشه مطرح نمود: موزه نقاشی پشت شیشه در حال حاضر به عنوان تنها موزه تخصصی این هنر در کشور در حال فعالیت است که توسعه آن در کشور به صورت علمی و عملی موجب توسعه و ترویج این رشته گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 735

به "نقاشی پشت شیشه رشته دانشگاهی می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نقاشی پشت شیشه رشته دانشگاهی می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی پشت شیشه رشته دانشگاهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید