نظارت بر رسته های شغلی افزایش یابد

به گزارش مجله بابلسر، خبرنگاران/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: برگشت به شرایط زرد در شهرستان نشان دهنده یک هشدار برای همه ما است که عادی انگاری نکرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمائیم.

نظارت بر رسته های شغلی افزایش یابد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

علی محمدی ایروانلو دیروز 19 بهمن سالجاری در بیست و نهمین جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس شهرستان که در محل فرمانداری ترتیب یافت، با بیان اینکه امیدوار بودیم که وارد شرایط سفید شویم که متاسفانه در عرض دو روز گذشته در بحث ارتقای سطح شرایط شهرستان از منظر کرونا به جای پیشرفت با پسرفت روبرو شده و به شرایط زرد برگشته ایم، گفت: برگشت به شرایط زرد در شهرستان نشان دهنده یک هشدار برای همه ما است که عادی انگاری نکرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمائیم.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وارد شرایط نارنجی خواهیم شد، افزود: در این صورت مسائل حادی متوجه شهرستان خواهد شد و تمامی محدودیت ها از جمله محدودیت های ورودی شهرستان و سایر محدودیت هایی که شامل حال بازاریان خواهد شد دوباره بوجود خواهد آمد.

فرماندار ماکو افزود: در شهرستان ها یکی از مهم ترین مباحث در خصوص کرونا مباحث بازار و اصناف است و اگر شرایط بدتر گردد بیشترین فشار متوجه بازاریان خواهد شد.

محمدی ایروانلو اعلام کرد: اعضای شورای پیشگیری از کرونا باید در جهت اجرا و عملیاتی نمودن مصوبات مسئولیت پذیر باشند و هرکس در زیر مجموعه خودش به یک سری از دستگاه ها و رسته های شغلی نظارت دقیق داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1378

به "نظارت بر رسته های شغلی افزایش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر رسته های شغلی افزایش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید