میت 50؛ اولین گوشی هوشمند هوآوی با فناوری تازه تصویربرداری XMAGE

به گزارش مجله بابلسر، در ابتدای جولای امسال، برند نو هواوی XMAGE رسما وارد بازار شد. Huawei XMAGE یک فناوری کاملاً نو در زمینه تصویر برداری است.

میت 50؛ اولین گوشی هوشمند هوآوی با فناوری تازه تصویربرداری XMAGE

به گزارش خبرنگاران، هوآوی وعده داده است که نسل بعدی تلفن های همراه این شرکت نیز پیشرفت هایی در زمینه تصویربرداری به همراه خواهد داشت. گزارش ها حاکی از آن است که اولین گوشی هوشمند هوآوی که از این فناوری استفاده می نماید، سری میت 50 هوآوی خواهد بود.

امروز یک وبلاگ نویس Weibo به نام Factory Director Shiguan@ اظهار داشت که زمان عرضه سری میت 50 هوآوی نهایی شده است. نسخه نهایی مدل های میت 50 استاندارد و میت 50 پرو قابلیت های تازه تصویربرداری را به ارمغان خواهند آورد. این گوشی ها با سیستم عامل Hongmeng 3.0 (نسخه چینی سیستم عامل 3.0 HarmonyOS هوآوی) عرضه خواهند شد و پیکربندی قوی تری نسبت به سری P50 هوآوی خواهند داشت.

اخیراً نسخه بتای HarmonyOS 3.0 راه اندازی شده است. سرمایه گذاری استراتژیک Huawei Imaging عمدتاً بر سه بعد متمرکز است. این سه بعد شامل نوآوری های تکنولوژیکی، shooting experience و فرهنگ تصویربرداری است. سیستم نوری چندین فناوری هسته ای مانند سیستم دوربین چندگانه، تله فوتو پریسکوپ، لنز سطح آزاد و ... را ارائه می دهد.

فناوری تصویربرداری بر پایه تبدیل فوتوالکتریک کار می نماید که از جمله آن ها می توان به سنسور فوق حساس RYYB، فوکوس هشت هسته ای تمام پیکسل، سنسور چند طیفی 10 کانالی، تصویربرداری فراطیفی و ... اشاره نمود. پردازش تصویر مجموعه ای از الگوریتم های عکاسی با هوش مصنوعی، HDR، عکاسی محاسباتی XD Fusion Pro و اپتیک محاسباتی XD Optics می باشد. سری میت 50 هواوی با پردازنده تازه اسنپدراگون هشت نسل یک 4G عرضه خواهد شد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1921

به "میت 50؛ اولین گوشی هوشمند هوآوی با فناوری تازه تصویربرداری XMAGE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میت 50؛ اولین گوشی هوشمند هوآوی با فناوری تازه تصویربرداری XMAGE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید