تور دبی: موفقیت دبی در جذب توریست با تبلیغات نوآورانه

به گزارش مجله بابلسر، سازمان توریسم دبی توانست با تبلیغات نوآورانه و طرح های تشویقی، گردشگر های زیادی را به سوی این کشور جذب کند و یک سال رکوردشکن دیگر را هم از نظر تعداد گردشگر ها به ثبت برساند.

تور دبی: موفقیت دبی در جذب توریست با تبلیغات نوآورانه

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

جاذبه های توریستی شناخته شده امارات تا خاتمه ماه نهم سال 2017 آمارهای خوبی را به ثبت رساند و توانست از برنامه های مشوق خود جواب بگیرد.

وزارت توریسم و بازاریابی تجاری دبی اظهار داشت:

روی هم رفته 11.58 میلیون بازدیدکننده شبانه بین المللی طی 9 ماه اولیه سال 2017 وارد این شهر شدند.

این نشان دهنده رشدی 7.5 درصدی نسبت به بازه مشابه سال گذشته است و قدرت صنعت توریسم امارات و جذبه رو به رشد دوبی به عنوان یک مقصد منتخب توریسم جهانی را به نمایش می گذارد.

نزدیک به 1.5 میلیون توریست هندی بین ماه های ژانویه و سپتامبر وارد دبی شدند و در نتیجه هند رتبه اول را در فهرست بازارهای منبع توریسم داخلی حفظ کرد.

این نتایج نشان دهنده بهره وری بالای فعالیت های تبلیغاتی نوآورانه ای بود که به وسیله سازمان توریسم دبی انجام شد، از جمله همکاری های بسیار موفقی که با ابرستاره هالیوودی شاهرخ خان صورت گرفت.

عربستان سعودی و بریتانیا، همچنان دومین و سومین تامین کنندگان توریستان ورودی به دبی ماندند. روی هم رفته 1.250 میلیون مسافر سعودی و 905 هزار توریست بریتانیایی در 9 ماه اول 2017 وارد دبی شدند. اندازه توریست های ورودی عربستان نسبت به سال 2016 کمی کاهش پیدا کرد که حاکی از چالش های مالی ادامه دار عربستان است.

از سوی دیگر، با وجود بی ثباتی های به وجود آمده به خاطر برگزیت، اندازه توریست های ورودی بریتانیا به دبی با افزایش کوچک 2 درصدی همراه بود.

چین با وجود ثبت رشد قابل توجه 49 درصدی توریستان ورودی به دبی همچنان در رتبه پنجم باقی ماند و در 9 ماه اول سال 2017 چیزی حدود 573 هزار توریست وارد این شهر کرد. این افزایش در پاسخ مستقیم به مزایای ایجاد شده در نتیجه تغییرات قانونی اعمال شده در اواخر سال 2016 بود که به شهروندان چینی دسترسی آزاد به ویزا در زمان ورود به امارات می داد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1789

به "تور دبی: موفقیت دبی در جذب توریست با تبلیغات نوآورانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: موفقیت دبی در جذب توریست با تبلیغات نوآورانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید