موزه مردم شناسی در شهرستان ازنا احداث می گردد

به گزارش مجله بابلسر، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، موزه مردم شناسی در شهرستان ازنا احداث می گردد.

موزه مردم شناسی در شهرستان ازنا احداث می گردد

عطا حسن پور گفت: به منظور معرفی فرهنگ و آداب و رسوم لرستان موزه مردم شناسی برای نخستین بار در شهرستان ازنا احداث می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان در نشست با شهرداران ازنا و دورود اظهار کرد: وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی، شرایط آب و هوایی مطلوب و قرار گرفتن در مسیر ریلی جنوب در این شهرستان ها موجب شده سالانه گردشگران و مسافران زیادی به این منطقه ها لرستان سفر نمایند.

حسن پور با اشاره به اینکه کوشش خواهیم کرد در راستای رفاه حال گردشگران و مسافران زیرساختهای لازم را کنار جاذبه های گردشگری این شهرستان ها فراهم کنیم، اضافه نمود: آماده هر گونه همکاری و تعامل با شهرداری های دورود و ازنا در راستای حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع دستی استان خواهیم داشت.

حسنی، شهردار ازنا نیز در این نشست از آمادگی شهرداری در راستای تعامل و همکاری به منظور احداث موزه در این شهرستان اطلاع داد و بیان داشت: برای ساخت موزه مردم شناسی در ازنا زمین رایگان را در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار خواهیم داد.

حاجیوند، شهردار دورود نیز از شهرستان دورود به عنوان مرکز طبیعت ایران با دارا بودن جاذبه های طبیعی یاد کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران آماده هر گونه همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان هستیم.

منبع: همگردی
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: babalaser.ir شناسه مطلب: 1984

به "موزه مردم شناسی در شهرستان ازنا احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه مردم شناسی در شهرستان ازنا احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید